کد خبر : 2014155 | 25 فروردين 1403 ساعت 12:07 | 39.1K بازدید | 39 دیدگاه

انتخاب یازده نفر برای مایورکا

سخت‌ترین تصمیم فصل کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی برای بازی امشب برابر مایورکا باید ترکیبی انتخاب کند که می‌تواند در سرنوشت تیم تا پایان فصل تعیین‌کننده باشد.

سخت‌ترین تصمیم فصل کارلو آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنج روز پیش‌رو دو فینال خواهد داشت. دو بازی فینال گونه برابر مایورکا و منچسترسیتی که می‌تواند سرنوشت فصل را برای رئال تعیین کند.

بازی اول امشب برابر مایورکا در زمینی خواهد بود که رئال فصل گذشته از آن خاطره خوبی ندارد. چهارشنبه شب نیز رئال باید به اتحاد برود و برابر سیتی قرار بگیرد. رئال محکوم به پیروزی در هر دو بازی است.

2000258

برد در بازی امشب به رئال از دو جنبه کمک خواهد کرد. حفظ حاشیه امنیت هشت امتیازی با بارسا (با فرض برتری بارسا برابر کادیز) و روحیه گرفتن برای بازی برگشت مقابل سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان.

مارکا نوشته است که انتخاب ترکیب اصلی تیم برای بازی با مایورکا یکی از سخت‌ترین تصمیمات فصل کارلتو و شاید سخت‌ترینشان باشد. از یک سو رئال نمی‌خواهد بازیکنانش برای بازی برگشت با سیتی خسته شوند و از سوی دیگر اهمیت برد برابر مایورکا بالاست.

2009712

در ترکیب امشب احتمالا شاهد تغییراتی خواهیم بود ولی نه چندان گسترده. لوکاس جانشین دنی کارواخال می‌شود و لوکا مودریچ و براهیم نیز در ترکیب ثابت خواهند بود. بلینگام و وینیسیوس قطعا در ترکیب هستند تا برای بازی با سیتی به بهترین فرم خود نزدیک شوند.

ترکیب احتمالی رئال: لونین، لوکاس، رودیگر، ناچو، مندی، شوامنی، والورده، مودریچ، بلینگام، براهیم و وینیسیوس

دیدگاه‌ها