کد خبر : 2014157 | 25 فروردين 1403 ساعت 12:09 | 16.8K بازدید | 47 دیدگاه

اشتباه بزرگ، آب سرد روی پیکر تراکتور

پورحمیدی و گلی که تقدیم حریف کرد! (عکس)

حسین پورحمیدی یک روز کابوس‌وار دیگر را مقابل ذوب‌آهن سپری کرد.

پورحمیدی و گلی که تقدیم حریف کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی با چهار گل مقابل ذوب‌آهن شکست خورد که بازیکنان این تیم نمایش نسبتا خوبی در فاز تهاجمی داشتند و به خصوص پیش از دریافت گل اول، چند فرصت خوب گلزنی برای پیش افتادن از حریف ساختند. با این حال روی اشتباه صفا هادی، دروازه این تیم باز شد و نیمه اول 1-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم ذوب‌آهن یک گل دیگر به ثمر رساند، اما کار تراکتور زمانی تمام شد که بلافاصله بعد از فرصت سوزی عبدی، روی یک موقعیت تک به تک، حسین پورحمیدی به شکلی عجیب قصد دفع توپ را داشت که در این کار ناموفق ماند و یک گل دیگر را به حریف تقدیم کرد.

2010234

در این صحنه پورحمیدی در حالی که چشم‌هایش را بسته بود، برای دفع توپ اقدام کرد و محمدجواد محمدی پیش از اینکه پای پورحمیدی به توپ بخورد، توپ را از بالای سر او رد کرد تا دروازه خالی را تبدیل به گل کند.

این گل پایانی بود بر رؤیای بازگشت تراکتور که واکنش تند هواداران تیم تبریزی را نیز به دنبال خود آورد. در عین حال پورحمیدی در این بازی جایگاه صدرنشینی خود در جدول کلین‌شیت را هم از دست داد.

2010235

نکته جالب اینکه در صحنه گل چهارم نیز او از یک شوت پشت محوطه جریمه گل خورد تا کلکسیون گل‌های دریافتی خود در مقابل ذوب آهن را به بهترین شکل ممکن تکمیل کرده باشد.

حالا حسین پورحمیدی که با وجود 13 کلین‌شیت، اشتباهات پرتعدادی را در قفس توری تراکتور داشته و نتوانسته رضایت هواداران را به خود جلب کند.

عکس از مهرورز احمدی

دیدگاه‌ها