کد خبر : 2014160 | 25 فروردين 1403 ساعت 12:20 | 37.5K بازدید | 18 دیدگاه

پشیمان نیستم

به‌خاطر خدا به منچستریونایتد نه گفتم!

کارلوس آنخل روآ، گلر سابق تیم ملی آرژانتین، از منچستریونایتد بهترین پیشنهاد را داشت، ولی ترجیح داد فوتبال را به خاطر خدا و اعتقاداتش کنار بگذارد.

به‌خاطر خدا به منچستریونایتد نه گفتم!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس آنخل روآ (سانتافه، آرژانتین، 1969) یک فوتبالیست معمولی نبود. داستان او برای یک کتاب، یک فیلم یا یک سریال کاملا کافی به نظر می‌رسد. 

او بر مالاریا و سرطان غلبه کرد، علی‌رغم مهار سه پنالتی، یک فینال را باخت. خدمت به کلیسا و خدا را به منچستریونایتد، قهرمان وقت اروپا، ترجیح داد. او گلر بهترین مایورکای تاریخ بود (5 فصل برای این تیم بازی کرد) و در حال حاضر بخشی از کادر مربیگری ماتیاس آلمیدا در آ ا ک آتن است. روآ در سال 2000 در تصمیمی بسیار عجیب، فوتبال را موقتا کنار گذاشت چون اعتقاد داشت دنیا به پایان خواهد رسید!

2010238

روآ در مصاحبه با آاس در مورد دریافت پیشنهاد از یونایتد در سال 1999 گفت: «به این پیشنهاد پاسخ رد دادم و این تصمیمی با دقت و فکر شده بود. برای بسیاری از مردم عجیب بود اما برای خودم خیر چون کاملا برایش برنامه داشتم. من عبادت، خدمت به کلیسا و خدا را به منچستریونایتد و فوتبال ترجیح دادم.»

روآ ادامه داد: «خدا و کتاب مقدس را بر فوتبال مقدم دانستم و این حسی بود که در درونم بود. می‌دانم که از بازی در تیمی بزرگ و پول زیاد گذشتم. اینکه فرصت ادامه بازی در تیم ملی آرژانتین را از دست دادم ولی هنوز هم پشیمان نیستم. هدفم امتحان کردن چیز دیگری بود.»

دیدگاه‌ها