کد خبر : 2014197 | 25 فروردين 1403 ساعت 14:25 | 8.5K بازدید | 7 دیدگاه

نبرد دوستان قدیمی در جنگ قهرمانی لیگ یک

یکی از مصاف‌های سرنوشت‌ساز رقابت‌های لیگ دسته اول مصاف روز دوشنبه سایپا و خیبر در ورزشگاه انقلاب کرج است.

نبرد دوستان قدیمی در جنگ قهرمانی لیگ یک

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد این روزها با هدایت رضا مهاجری، سرمربی باتجربه و مشهدی خود، در صدر جدول رده‌بندی جا خوش کرده و آماده حضور در لیگ برتر می‌شود. آن‌ها از ۱۳ بازی گذشته خود ۱۲ برد کسب کرده‌اند و با اختلاف صدرنشین لیگ هستند.

اما کمی پایین‌تر از خیبر، تیم سایپا با مجتبی سرآسیایی دیگر مربی مشهدی خود قرار دارد. سرآسیایی که آذرماه سرمربیگری سایپا را بر عهده گرفت، پس از نتایج خوبی که با نارنجی‌پوشان گرفت و توانست بار دیگر این تیم را مدعی کند، در سه هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته تا حالا از کورس مدعیان فاصله بگیرد. 

نکته قابل توجه اینکه مجتبی سرآسیایی سرمربی این روزهای سایپا در شهرخودرو و مس کرمان یکی از همکاران قابل اعتماد رضا مهاجری بوده و حالا نبرد روز دوشنبه با توجه به رویارویی دو دوست و همکار قدیمی مشهدی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

پیروزی در ورزشگاه انقلاب کرج برای خیبری‌ها اهمیت بسیاری در ادامه روزهای خوبشان دارد و باید دید وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درمی‌آید کدام مربی و کدام تیم خوشحال‌ خواهد بود؛ مهاجری که سال‌هاست در عرصه مربیگری شرایط متفاوتی را تجربه کرده یا سرآسیایی که طی سال‌های اخیر و پس از حضور در تیم‌های مختلف به عنوان دستیار، حالا به عنوان نفر اول کار خود را آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها