کد خبر : 2014249 | 25 فروردين 1403 ساعت 17:00 | 15.2K بازدید | 13 دیدگاه

سامان قدوس این وضعیت را دوست ندارد

ستاره ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل شفیلد یونایتد است.

سامان قدوس این وضعیت را دوست ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم برنتفورد که سامان قدوس را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل شفیلد یونایتد قعرنشین قرار می‌گیرد.

سامان قدوس که پس از جام ملت‌های آسیا دیگر در هیچ مسابقه‌ای جزو ترکیب برنتفورد قرار نگرفته و بیشتر به‌عنوان یار جانشین استفاده شده بود، امروز هم دور از جمع 11 نفر اصلی مقابل شفیلد یونایتد است و روی نیمکت حضور دارد.

هافبک ایرانی برنتفورد که در دور رفت لیگ جزیره مقابل شفیلد یونایتد در ترکیب بود و 90 دقیقه در زمین حضور داشت، در فصل جاری 18 بازی انجام داده و موفق به گلزنی شده است.

قدوس پس از دو بازی برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان، حضور کوتاه مدت و تاثیرگذار برای برنتفورد برابر منچستر سیتی داشت ولی پس از آن در دو بازی با برایتون و استون ویلا به طور کامل نیمکت نشین بود که امیدوار است امروز فرصت حضور در زمین برای او به وجود بیاید.

تیم فوتبال برنتفورد هفت پیروزی، هشت مساوی و 17 شکست در این فصل داشته و در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد که در صورت برتری مقابل شفیلد یونایتد موقتا به رده چهاردهم صعود می‌کند.

2010351

دیدگاه‌ها