کد خبر : 2014250 | 25 فروردين 1403 ساعت 17:06 | 20.3K بازدید | 6 دیدگاه

دیدار وزیر ورزش با ستاره جوان تنیس روی میز؛

این پدیده ایرانی می‌تواند قهرمان المپیک شود

وزیر ورزش طی مراسمی با پدیده ایرانی تنیس روی میز جهان دیدار و او را شانس طلای المپیک در آینده دانست.

این پدیده ایرانی می‌تواند قهرمان المپیک شود

به گزارش "ورزش سه"، بنیامین فرجی ملی پوش تنیس روی میز ایران که درحال حاضر در صدر رنکینگ بهترین پینگ‌پنگ‌بازان زیر ۱۹ ساله جهان قرار دارد امروز با حضور در وزارت ورزش با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد‌.

کیومرث هاشمی در این جلسه عنوان کرد: یکی از رسالت‌های ما توجه به استعدادهایی است که در کشور وجود دارد و نیاز است که این توجهات استمرار داشته باشد که بتوانیم ثمره آن را در بازی‌های آسیایی و المپیک ببینیم. به دنبال این هستیم که در رشته‌هایی مثل پینگ‌پنگ که ظرفیت بسیار خوبی داریم در المپیک مدال‌آوری داشته باشیم. نباید در المپیک تنها به چند رشته خاص بسنده کنیم. بنیامین یک استعداد خدادادی است که با همت خانواده و حمایت‌های فدراسیون توانسته موفقیت‌های خوبی را رقم بزند و ما نیز حمایت خواهیم کرد که این موفقیت‌ها در المپیک خود را نشان دهد.

2010352

وزیر ورزش با اشاره به توجه وزارت ورزش برای حمایت از استعدادها گفت: یکی از برنامه‌های حمایتی ما موضوع بورسیه برای استعدادهای برتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است که از سوی فدراسیون صورت خواهد گرفت. این کار را به شکل گسترده‌تر IOC انجام می‌دهد و ما نیز در اشل پایین‌تر به دنبال این هستیم که توسط صندوق قهرمانان این کار را انجام دهیم. همه حمایت ها فقط پولی نیست و حمایت‌های معنوی نیز بسیار تاثیرگذار است و اینکه ورزشکاران را ترغیب کنیم. پشتکار رمز موفقیت هر انسانی است و یقین داریم که با پشتکار و هدفی که بنیامین فرجی دارد قطعا می‌تواند به مدال طلای المپیک برسد.

دیدگاه‌ها