کد خبر : 2014281 | 26 فروردين 1403 ساعت 03:00 | 13.4K بازدید | 7 دیدگاه

فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)

کاپیتان دوم استقلال نقش کلیدی در پیروزی مهم تیمش مقابل آلومینیوم داشت.

فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی که در این فصل بازی در پست‌های دفاع میانی و هافبک دفاعی را برای استقلال و تیم ملی ایران تجربه کرده و جزو بهترین‌های جواد نکونام در لیگ 23 بوده، شاید بتوان گفت بهترین بازی فصل خود را در دیدار حساس خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک انجام داد و نگذاشت شاگردان سید مجتبی حسینی با ایجاد روش‌های مختلف تاکتیکی برای حمله و رسیدن به دروازه نتیجه بگیرند.

شاگردان حسینی در 10 مسابقه پیاپی مقابل همه حریفان خود موفق به گلزنی شدند و سعی داشتند این روند را برابر استقلال هم ادامه بدهند، اما گلزنی گوستاوو بلانکو و نمایش بدون نقص خط دفاعی آبی پوشان که رهبری آن را روزبه چشمی برعهده داشت، کاری کرد تا سه امتیاز مهم برای تیم نکونام به دست بیاید و صدرنشینی را حفظ کنند.

2010412

روزبه چشمی که دوباره در قلب خط دفاعی قرار گرفته بود، با رهبری از عقب زمین، بازی‌سازی، برتری در نبردهای هوایی و دوئل‌های زمینی و پاس‌های پرشمار که بیشترشان را برای ایمان سلیمی می‌فرستاد، کاری کرد تا حفظ توپ داشته باشند و در نهایت هم با برد زمین را ترک کنند.

روزبه بارها با گردش توپ شکل خوبی به بازی استقلال داد و درصد بالایی از پاس‌های او به مقصد رسید تا در روزی که بدون اشتباه و موفق در تمام نبردها بود، سه امتیاز برای ادامه صدرنشینی کسب کنند.

دیدگاه‌ها