کد خبر : 2014288 | 25 فروردين 1403 ساعت 19:45 | 5.3K بازدید | 10 دیدگاه

اگر حرف نزنیم، قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست

سرمربی تیم فوتبال سایپا به شدت از عملکرد داوران و محروم شدن 4 بازیکن تیمش به دلیل مصاحبه علیه داوران گلایه دارد.

سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست

به گزارش "ورزش‌ سه"، سایپا سه هفته است به صورت متوالی مسابقات خود را واگذار کرده و مجتبی سرآسیایی سرمربی این تیم به شدت نسبت به تصمیمات داوری معترض است. او معتقد است که تیمش در دو بازی برابر شهرداری آستارا و مس شهربابک به دلیل تصمیمات تعیین‌کننده داوران مسابقه بازنده شده و در مصاف با آریو عدم مدیریت مناسب داور مسابقه را در اسلامشهر به چالش کشیده است. 
در آستانه دیدار برابر خیبرخرم آباد با "ورزش‌ سه"، گفتگویی انجام داده و گلایه‌های خود را مطرح کرده است.

بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست
سرمربی سایپا حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: «ما دو هفته پشت سر هم است که به وضوح تحت تاثیر تصمیمات داوری هستیم. نمی‌خواهیم شائبه‌ای مطرح کنیم. بحث این است که حق ما در مسائل داوری هم در بازی با شهرداری آستارا و هم دیدار برابر مس شهربابک ضایع شده است. بحث اتفاقات ساده داوری نبوده. بحث پنالتی بوده. دو پنالتی پشت سر ما را نگرفته‌اند و در بازی برابر مس خطایی که نبوده را علیه ما پنالتی گرفته‌اند.»

2010433

حتی اگر خطا بوده، بیرون محوطه بوده
او سپس ادامه داد: «اصلا ما در نظر می‌گیریم که خطایی هم بوده است، اما خطا بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده و کمک داور آن را به داخل محوطه آورد. این بحث مطرح می‌شود که چطور وقتی داور نزدیک صحنه بوده و خطایی تشخیص نداده، چطور کمک داور مسابقه خطا اعلام کرده و پنالتی گرفته است.» 

چهار بازیکن ما را محروم کرده‌اند
سرمربی سایپا سپس به انتقاد از محروم شدن 4 بازیکن تیمش به دلیل صحبت درباره عملکرد داوری پرداخت و تاکید کرد: «حالا بازیکنان ما درباره این اتفاقات صحبت می‌کنند و بعد 4 نفر آنها را محروم می‌کنند! اینطور که نمی‌شود. موضوع این است که حقی این وسط ضایع شده است. نباید درباره آن حرف زد؟! خب اگر حرف هم نزنیم، قرار است چه اتفاقی بیفتد؟!

2010434

چینش داوران در هفته‌های اخیر عجیب و غریب بوده 
مجتبی سرآسیایی در ادامه با انتقاد از چینش داوران اضافه کرد: «بالاخره چینش داوری خیلی در این چند بازی عجیب و غریب بوده است و داورهایی برای بازی‌های ما گذاشتند که اصلا آنها را نمی‌شناختیم. البته تمام آنها قابل احترام هستند، ولی بالاخره هر تیم سختی‌های خاص خودش را دارد. در بازی با آریو اسلامشهر اگر داوری انتخاب شده بود که مدیریت قوی‌تر داشت، قطعا اتفاقات و نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد. بالاخره هر تیمی به اسلامشهر رفته یک اتفاقی برایش رخ داده. اصلا به تیم اسلامشهر ایراد نمی‌گیرم، بلکه این وظیفه مسئولان است داوری انتخاب کنند که بتوانند مسائل را مدیریت کند.»

این رفتار عادلانه نیست 
سرمربی سایپا در ادامه گفت: «این‌ها سلسله اتفاقاتی است که علیه ما در هفته‌های اخیر اتفاق افتاده و من فقط به سه مورد آنها اشاره کردم. بعد وقتی بازیکن ما درباره این مسائل صحبت می‌کند، محرومش می‌کنند! فکر نمی‌کنم این عادلانه باشد که به جای اصلاح مشکلات داوری و استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی که دیگر شبهه‌ای نباشد، هر کسی حرف زد را تنبیه کنیم.»

دیدگاه‌ها