کد خبر : 2014292 | 26 فروردين 1403 ساعت 03:30 | 19.9K بازدید | 9 دیدگاه

مالکان آمریکایی باز هم مورد انتقاد قرار گرفتند

چلسی ضرر کرد، بولی هتلش را فروخت!

فروش دو هتل از سوی مالکان چلسی به دلیل ضرر سنگین، مورد انتقاد طرفداران آن‌ها قرار گرفته است.

چلسی ضرر کرد، بولی هتلش را فروخت!

به گزارش "ورزش سه"، مالکان چلسی برای جلوگیری از نقض قوانین هزینه لیگ برتر انگلیس، هتلی را در نزدیکی استمفوردبریج به شرکت دیگری که مالک آن هستند، فروختند. این اقدام موجب خشم طرفداران این باشگاه شده است.

کنسرسیومی که به رهبری تاد بولی و کمپانی کلیرلیک کپتال این باشگاه را در ماه می 2022 خریده، دو هتل نزدیک به ورزشگاه را به فروش رسانده که نزدیک به 90 میلیون یورو درآمد داشته است.

باشگاه چلسی امروز خبر تلخی را به هوادارانش اعلام کرد. این خبر تایید کرد که آن‌ها در سال مالی منتهی به ژوئن گذشته حدود 260 میلیون یورو ضرر کرده‌اند. باشگاه تایید کرده که با در نظر گرفتن فروش این هتل، ضررهای آن‌ها پس از کسر مالیات به نزدیک 100 میلیون یورو کاهش یافته است.

2010441

به گفته روزنامه تلگراف، درآمد حاصل از فروش سودآور این دو هتل به طور اساسی با قوانین سود و پایداری لیگ برتر انگلیس مطابقت دارد. با این حال، کاربران شبکه‌های اجتماعی به شدت به این اقدام شدید واکنش نشان داده‌اند و معتقدند که باشگاه نباید از عواقب ضرری که متحمل شده، طفره برود.

یکی از کاربران در اکس نوشت: "اگر چلسی از هر نوع تنبیهی اجتناب کند، من از این ورزش دست می‌کشم." نفر دیگری نوشت: "متاسفم، اما اگر نیوکسل این کار را می‌کرد، سر و صدایی به پا می‌شد و لیگ برتر قوانین را اصلاح می کرد تا از تکرار آن جلوگیری کند." نفر دیگری مشکلات چلسی را به نقل و انتقالات ارتباط داد و نوشت: "این همه پول خرج شده و آن‌ها حتی بدتر از فصل گذشته هستند."

دیدگاه‌ها