کد خبر : 2014293 | 25 فروردين 1403 ساعت 19:53 | 32K بازدید | 39 دیدگاه

سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو

سه بازیکن بارسلونا در خطر از دست دادن بازی حساس مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو هستند.

سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با محرومیت سه بازیکن یعنی اینیگو مارتینز، ژوائو کانسلو و روبرت لواندوفسکی امشب مقابل کادیز بازی خواهد کرد. بخش مثبت این محرومیت این است که آن‌ها می‌توانند به ال‌کلاسیکو در تاریخ 21 آوریل برسند.

از سوی دیگر، سه بازیکن بارسا باید امشب در صورت حضور در ترکیب، توجه زیادی داشته باشند چون اگر کارت زرد دریافت کنند بازی رئال را از دست می‌دهند.

یکی از این بازیکنان در تیم ژاوی هرناندز نقش پررنگی دارد. این بازیکن ایلکای گوندوغان است که در تمام بازی‌های این فصل شرکت کرده است. هافبکی که تابستان گذشته پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان با منچسترسیتی به بارسا رفت و برای ژاوی بازیکن بسیار مهمی است.

به نظر می‌رسد ژاوی برای جلوگیری از خطر محرومیت این بازیکن آلمانی از او در بازی امشب استفاده نکند. دومین بازیکن در خطر محرومیت بارسا، آندریاس کریستنسن است.

2010442

سومین نفر از بازیکنان بارسلونا که 4 کارت زرد دریافت کرده و یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارد، اوریول رومئو است. به نظر می‌رسد او هم امروز نیمکت نشین باشد.

در مقابل رئال مادرید از این نظر راحت‌تر وارد زمین می‌شود. کارلو آنچلوتی بازیکنانش در خطر محرومیت نیستند و می‌تواند در بازی با مایورکا خیال راحتی داشته باشد.

دیدگاه‌ها