کد خبر : 2014319 | 26 فروردين 1403 ساعت 03:48 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

حضور دو بازیکن جدید در جمع بالانشین‌ها:

سکته‌مدعیان آقای‌گلی در ایستگاه بیست و سوم!

هیچکدام از سه بازیکن بالانشین جدول گلزنان در هفته بیست و سوم موفق به گلزنی نشدند.

سکته‌مدعیان آقای‌گلی در ایستگاه بیست و سوم!

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و سوم لیگ برتر به پایان رسید و هیچکدام از بازیکنان مدعی آقای گلی موفق به گلزنی برای تیم‌های خود نشدند.

رضا اسدی و شهریار مغانلود بازیکن 10 و 11 گله سپاهان مقابل نساجی نتوانستند گلزنی کنند و تعداد گل‌های خود را افزایش دهند، شهریار مغانلو در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گلزنی کرد اما رضا اسدی چهارمین بازی بدون گل خود را پشت سر می‌گذارد.

رحمان جعفری در بازی با ذوب آهن نود دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت اما او هم نتوانست در این مسابقه گلزنی کند تا او هم سه هفته اخیر را بدون گل به پایان برساند.

پوریا سرآبادانی و محمدجواد محمدی دو بازیکنی بودند که در این هفته لیگ برتر موفق به گلزنی شدند و تعداد گلهای خود را به عدد 7 رساندند و در کنار رضا جعفری نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌های مدعی آقای گلی لیگ برتر خواهند بود.

1973375

هفت هفته تا انتهای لیگ باقی‌مانده و همچنان 3 بازیکن مدعی اصلی آقای گلی لیگ برتر هستند مگر اینکه یکی از بازیکنان شش یا هفت گله در هفته‌های آینده هتتریک کند و حضور ناگهانی در بالای جدول گلزنان داشته باشد.

باید دید طلسم گلزنی سه بازیکن بالانشین جدول گلزنان در کدام هفته به پایان خواهد رسید و آیا شرایط تیمی آنها و استرسی که بابت حضور در کورس قهرمانی به آنها وارد کرده تاثیر مفنی خواهد داشت یا آنها به مسیر گلزنی بازخواهند گشت.

دیدگاه‌ها