کد خبر : 2014341 | 26 فروردين 1403 ساعت 05:33 | 2.7K بازدید | 4 دیدگاه

پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان

کاپیتان استقلال خوزستان اتفاق ویژه‌ای را در این فصل برای خود شکل داد و زننده هر دو گل پیروزی بخش تیمش مقابل فولاد خوزستان بود.

پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر فولاد خوزستان به برتری دست یافت که پوریا سرآبادانی با گل خود زمینه ساز کسب سه امتیاز تیمش در این جدال لقب گرفت.

کاپیتان شمس آذر که با این گل توانست به هفت گل زده در اولین فصل حضورش در لیگ برتر دست یابد، هرچند کار سخت و شاید غیرممکنی برای حضور در جمع مدعیان اصلی کفش طلای این فصل پیش رو داشته باشد، اما از اینکه توانسته به عنوان گلزن اول شمس آذر ماموریت خود را به سرانجام برساند، کاملا راضی است.

2010547

سرآبادانی که زننده تک گل بازی آخر تیمش مقابل فولاد خوزستان بود، در بازی رفت نیز این اتفاق را تکرار کرده بود و در ورزشگاه فولاد آره‌نا نیز زننده تک گل تیمش برای پیروزی بزرگ و خارج از خانه تیمش مقابل این حریف لقب گرفته بود تا اکنون با دو گلی که مقابل این تیم به ثبت رسانده، زمینه ساز کسب شش امتیاز شمس آذر از تقابل با فولاد خوزستان لقب گیرد.

او در بازی رفت با ارسال کرنر اصغر اعرابی که اکنون راهی سپاهان شده، با ضربه سر توانسته بود دروازه کنت را باز کند و اینبار در جدال خانگی توانست از روی نقطه پنالتی شهاب گردان را تسلیم کند و دومین گل خود مقابل این حریف را به این شکل ثبت کند.

دیدگاه‌ها