کد خبر : 2014356 | 26 فروردين 1403 ساعت 00:36 | 2.9K بازدید | 5 دیدگاه

پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد

استقلال خوزستان برخلاف بازی رفت اینبار در وقت تلف شده به سه امتیاز طلایی بازی دست یافت.

پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد

به گزارش "ورزش سه"، جدال شش امتیازی استقلال خوزستان و نفت آبادان در شرایطی به سود شاگردان سیروس پورموسوی پایان یافت که این تیم در دقایق تلف شده موفق به ثبت گل برتری و شاید سرنوشت ساز خود شد.

پورموسوی که در این فصل بیشتر گل‌های دریافتی تیمش در دقایق تلف شده بود تا امتیازات حساسی را از دست بدهد، اینبار شرایط متفاوتی را تجربه کرد و در دومین دقیقه از وقت اضافه برابر نفت آبادان توانست جشن پیروزی بگیرد.

نکته جالب توجه اینکه پورموسوی اینبار برخلاف بازی رفت که تیمش در دقیقه تلف شده گل تساوی را دریافت کرده بود و دو امتیاز حساس را از دست داده بود، شرایط کسب پیروزی را از آن خود کرد.

سه امتیاز ارزشمندی که شاید به قیمت بقای این تیم بتوان از آن یاد کرد و اکنون پورموسوی که بازی هفته گذشته برابر پیکان را با حواشی و اتفاقات آن از دست داده بود، به بردی طلایی دست یابد و شانس بقا را برای آبی‌پوشان در بالاترین حد ممکن ببیند.

2010566

بازی رفت دو تیم در شرایطی که با تک گل جواد آقایی پور تا دقیقه 90 در جریان بود، در نهایت با گل تساوی که احمد شریعت زاده به ثمر رساند با تساوی به پایان رسید تا آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد خود را از دست رفته ببینند و جایگاه‌شان همچنان در منطقه خطر قرار داشته باشد.

استقلال خوزستان و پورموسوی اکنون با این برد ارزشمند راهی سیرجان خواهند شد تا با انگیزه بالاتری به دنبال امتیازات باقیمانده باشد. دیداری که از جهت اتفاقات بازی رفت و نادیده گرفته شدن گل پیروزی بخش این تیم برابر گل گهر، از اهمیت زیادی برای آبی‌ها برخوردار است تا آنها با انگیزه زیادی مهیای این جدال و تقابل با شاگردان اوزونیدیس شوند.

دیدگاه‌ها