کد خبر : 2014363 | 26 فروردين 1403 ساعت 06:44 | 8.5K بازدید | 8 دیدگاه

نباید بیش از اندازه به باخت آتالانتا فکر کنیم

مک آلیستر: وقت واکنش لیورپول فرا رسیده

الکسیس مک‌آلیستر، هافبک لیورپول، گفت که قرمزها در بازی روز یکشنبه مقابل کریستال پالاس تلاش خواهند کرد که واکنش مناسبی به شکست سنگین برابر آتالانتا بدهند.

مک آلیستر: وقت واکنش لیورپول فرا رسیده

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پنجشنبه هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه آنفیلد مقابل آتالانتا قرار گرفت و متحمل شکست سنگین ۳-۰ شد.

الکسیس مک‌آلیستر روز شنبه در مصاحبه با وب‌سایت باشگاه لیورپول در مورد وضعیت تیمش گفت: «کاری که نمی‌خواهیم انجام دهیم این است که بیش از حد به اتفاقی که افتاده فکر کنیم. این چیزی است که هر چند وقت یکبار اتفاق می‌افتد و ما باید به حرکت رو به جلو ادامه دهیم.

ما همان بازیکنان، همان تیم، همان باشگاه با همان هواداران هفته‌های اخیر هستیم. چیز زیادی نمی‌توان در مورد آنچه اتفاق افتاده گفت. همه ما احساسات یکسانی داریم.

حس ما در جریان بازی گذشته خوب نبود و بعد از آن هم خوب نبودیم. ما نتوانستیم آنچه را که می‌خواستیم ارائه دهیم. رقیب هم عالی بود. آنها نمایش مقتدرانه‌ای داشتند.
اما اکنون یک بازی مهم مقابل کریستال پالاس داریم و باید با پیروزی در این بازی واکنشی به وضعیت کنونی نشان دهیم. ما می‌خواهیم برای کسب پیروزی تلاش کنیم.»

2010573

لیورپول این بازی را تحت فشار آغاز خواهد کرد، زیرا پس از پیروزی ۵-۱ منچستر سیتی مقابل لوتون تاون در روز شنبه، آنها به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کردند.

اما لیورپول در صورت پیروزی بر پالاس این فرصت را خواهد داشت که حتی به صورت موقت به صدر برسد و پس از آن آرسنال با استون ویلا بازی خواهد کرد. لیورپول ۷۱ امتیاز دارد و از نظر تفاضل گل از آرسنال پایین‌تر است. سیتی هم ۷۳ امتیازی شد و موقتا به رده اول رفت.

دیدگاه‌ها