کد خبر : 2014374 | 26 فروردين 1403 ساعت 01:28 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

اشتوتگارت سمج‌ترن رقیب بایرن است!

اشتوتگارت با پیروزی پرگل برابر اینتراخت فرانکفورت جایگاهش در رده سوم را تثبیت کرد.

اشتوتگارت سمج‌ترن رقیب بایرن است!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم بوندسلیگا اشتوتگارت در خانه برابر فرانکفورت قرار گرفت. آنها با درخشش زوج دنیز اونداف و سرهو گیراسی موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شدند.

گیراسی و اونداف، دو مهاجم فوق‌العاده اشتوتگارت که در این فصل بارها موفق به گلزنی و درخشش برای اشتوتگارت شده‌اند، آتش‌بازی‌شان در این بازی را هم خیلی زود آغاز کردند.
در یازدهمین دقیقه بازی شوت گیراسی از مرکز محوطه جریمه فرانکفورت به تور دروازه این تیم چسبید و بازی را ۱-۰ کرد.

عملیات غافلگیرکننده اشتوتگارت ادامه داشت و آنها شش دقیقه بعد هم موفق به گلزنی شدند. این بار شوت پای راست اونداف وارد دروازه فرانکفورت شد.

2010587

تیم جذاب سباستین هوینس در ادامه نیمه اول هم بارها دروازه فرانکفورت را تهدید کرد. در یکی از این حملات در دقیقه ۳۷ پاس اونداف در محوطه جریمه به جیمی لولینگ رسید و او توانست اختلاف را در همان نیمه اول به ۳ گل برساند.

اشتوتگارت در نیمه دوم هم رویکردی هجومی داشت اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان ۳ گل نیمه اول خاتمه یابد. آنها با این پیروزی دوباره هم‌امتیاز بایرن شدند و با ۶۳ امتیاز در رتبه سوم ایستادند. در رتبه پایین‌تر لایپزیش با ۵۶ امتیاز ایستاده است که با توجه به فرم عالی اشتوتگارت شانس کمی برای رسیدن به آنها دارد.

دیدگاه‌ها