کد خبر : 2014378 | 26 فروردين 1403 ساعت 01:48 | 17.9K بازدید | 28 دیدگاه

ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم

ژاوی هرناندز پس از پیروزی برابر کادیز اعلام کرد که حالا نوبت آغاز «جنگ» با پاری سن ژرمن است.

ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب موفق شد با پیروزی ۱-۰ برابر کادیز فاصله‌اش با رئال مادرید در صدر جدول را حفظ کند. آنها در دیدار بعدی در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ میزبان پاری سن ژرمن هستند و کنفرانس پس از بازی ژاوی هم تحت تاثیر این دیدار بود.

پیروزی ۱-۰ برابر کادیز؟
برد مهمی بود و عالی بازی کردیم. کادیز در جدول رتبه خوبی ندارند اما ما را اذیت کردند و فوق‌العاده ظاهر شدند. برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. اگر اینطور بازی کنند، شانس بقا را خواهند داشت. خودمان هم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و قصد داشتیم رئال مادرید را تحت فشار قرار دهیم که موفق شدیم.

گل زیبای فلیکس؟
فلیکس در بازی خیلی راحت بود، ما به او فضا دادیم تا از استعدادش استفاده کند. او یک گل عالی به ثمر رساند که نتیجه توانایی‌های خودش بود. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست.

2010592

یک نمایش خوب دیگر از کوبارسی؟
پائو کوبارسی دورانی جدید را در باشگاه رقم خواهد زد. او یک بازیکن حیاتی برای ماست و فقط ۱۷ سال دارد! نحوه بازی او مانند بازیکنان باتجربه است و کسی فکر نمی‌کند که او ۱۷ ساله است.

بازی برگشت مقابل پی‌اس‌جی؟
حالا برای بازی با آنها آماده می‌شویم. سه‌شنبه مقابل پاری سن ژرمن یک جنگ داریم که باید با سربلندی از آن خارج شویم. ما می‌خواهیم یک کار بزرگ انجام دهیم. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که در بهترین فرم‌مان در این فصل قرار داریم.

ترکیب تیم مقابل پی‌اس‌جی؟
من در مورد ترکیب بازی سه‌شنبه تصمیم گرفته‌ام اما طبیعتا درباره‌اش چیزی نمی‌گویم. ما به هواداران نیاز داریم تا ورزشگاه را پر کنند. ما تمام توان خود را در زمین بازی برای صعود به نیمه‌نهایی خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها