کد خبر : 2014384 | 26 فروردين 1403 ساعت 08:01 | 13.2K بازدید | 16 دیدگاه

به این سوال جواب نمی‌دهم

فرار تن‌هاخ از خبرنگار: نشست خبری نیمه‌تمام ماند

اریک تن‌هاخ در نشست خبری پس از تساوی ۲-۲ منچستر یونایتد مقابل بورنموث، به دلیل عدم علاقه به پاسخ دادن به سوال یکی از خبرنگاران، سالن کنفرانس را ترک کرد.

فرار تن‌هاخ از خبرنگار: نشست خبری نیمه‌تمام ماند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شنبه‌ شب در دیداری در چارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس در خانه بورنموث به تساوی ۲-۲ رسید. در این دیدار حریف دو بار از شیاطین سرخ پیش افتاد اما هر دو بار برونو فرناندز بازی را مساوی کرد.

این تیم با این توقف در حفظ رده ششم ناکام ماند و هم‌امتیاز با نیوکسل رتبه ششمی به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه هفتم ایستاد. در رده پایین‌تر وستهم با امتیاز ۴۸، فقط دو امتیاز از تیم تن‌هاخ کمتر است و با یک لغزش دیگر آنها ممکن است به یک رتبه پایین‌تر سقوط کنند.

اریک تن‌هاخ در کنفرانس خبری پس از بازی از توقف تیمش عصبانی بود اما در صحبت‌هایش مدعی شد که تیمش شخصیت برنده دارد و یکی از دلایل ناکامی‌ها و نتایج ضعیف، اشتباهات فردی است.

او که با چند سوال چالشی از جمله روند بد تیمش، دلیل تعویض آلخاندرو گارناچو و مشکل یونایتد روبه‌رو شده بود، بالاخره پس از سوالی از خبرنگار از کوره در رفت و نشست خبری را ترک کرد.

2010604
2010603

خبرنگار از تن‌هاخ سوالی درباره احتمال قرار گرفتن منچستر یونایتد در رده هشتم در پایان فصل که بدترین جایگاه یونایتد در تاریخ لیگ برتر خواهد شد، پرسید و تن‌هاخ گفت: «من به این موضوع فکر نمی‌کنم. در حال حاضر مهم نیست.»

در حالی‌که خبرنگار قصد داشت سوال بعدی را بپرسد تن‌هاخ منتظر او نماند و با ترک سالن کنفرانس، نشست خبری را نیمه‌تمام گذاشت.

دیدگاه‌ها