کد خبر : 2014392 | 26 فروردين 1403 ساعت 09:37 | 15.7K بازدید | 7 دیدگاه

هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم

آدرین رابیو، ستاره فرانسوی، اعتراف کرد که شاید فصل بعد در یوونتوس حضور نداشته باشد.

هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم

به گزارش "ورزش سه"، رابیو در تابستان سال گذشته می‌توانست به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس جدا شود اما پس از مذاکراتی که با این باشگاه داشت تصمیم گرفت قراردادی کوتاه مدت و یک ساله امضا کند که تا تابستان 2024 به حضورش در این تیم ادامه دهد. 

این تصمیم با توجه به این که یوونتوس با جریمه کسر امتیاز روبه‌رو و از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم شده بود عجیب بود اما حالا به نظر می‌رسد که بازیکن مدنظر منچستریونایتد و نیوکسل تصمیم گرفته است که بالاخره این باشگاه را ترک کند. 

2003180

رابیو در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «من ماندم چون می‌خواستم بمانم و به این تیم کمک کنم به لیگ قهرمانان برگردد و این چیزی بود که باشگاه هم از من خواست. اگر به این هدف برسیم، سپس می‌نشینیم و صحبت خواهیم کرد. این مطمئنا از نظر من بهتر خواهد بود اما هنوز بحث‌های زیادی داریم که باید مطرح کنیم. 

در حال حاضر باید روی اتفاقات درون زمین متمرکز باشیم. همه باید روی هدفی که داریم تمرکز کنند. حتی اگر فصل بعد اینجا نباشم، هدف شخصی‌ام این است که یوونتوس را به لیگ قهرمانان برگردانم و قهرمان کوپا ایتالیا شوم. پس از آن مذاکرات شروع خواهد شد.»

دیدگاه‌ها