کد خبر : 2014400 | 26 فروردين 1403 ساعت 10:49 | 27.1K بازدید | 8 دیدگاه

فلیکس:

نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی بارسلونا، می‌گوید ثابت کرده است که ژاوی باید مثل اول فصل به او اعتماد کند.

نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد این تیم را با گلی که فلیکس وارد دروازه حریف کرد از پیش رو بردارد و سه امتیاز مهمی را در آستانه دیدار برابر رئال مادرید به دست آورد. 

فلیکس برخلاف چند هفته ابتدایی که به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوسته بود، در چند هفته اخیر فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش پیدا نکرده و از این موضوع ناراحت بود اما حالا امیدوار است که با درخشش در این بازی شرایط برایش تغییر کرده باشد. 

2010559

این ستاره پرتغالی پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم، چه در ترکیب اصلی باشیم و چه نه. البته که وقتی از اول بازی کنید فرصت بیشتری برای اثبات خودتان دارید. ما تا آخر به این تیم باور داریم و تا جایی که ممکن باشد برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید. 

مهم‌ترین اتفاق کسب پیروزی بود و ما توانستیم این کار را انجام دهیم. حالا باید به بازی روز سه‌شنبه فکر کنیم. من به سرمربی نشان دادم که او می‌تواند روی من حساب کند، درست مثل کاری که اوایل این فصل کرد. با احترام به کادیز باید بگویم که ما وسط مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر پاریس هستیم. استراحت نکردن سخت است اما خوب رقابت کردیم.»

دیدگاه‌ها