کد خبر : 2014432 | 26 فروردين 1403 ساعت 13:40 | 43.1K بازدید | 29 دیدگاه

به تیم خودم ایمان دارم

افسوس ستاره رئال: حیف در اتحاد نیستم

اورلین شوامنی از اینکه چهارشنبه نمی‌تواند رئال را در زمین منچسترسیتی همراهی کند، ابراز تاسف کرد.

افسوس ستاره رئال: حیف در اتحاد نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال دیروز یک بازی دشوار را در زمین مایورکا برنده شد. تک گل رئال را در ابتدای نیمه دوم اورلین شوامنی با یک شلیک زیبا به ثمر رساند. ستاره فرانسوی در شرایطی که کار رئال گره خورده بود، با ضربه سهمگین خود دروازه مایورکا را باز کرد تا رئال هفت هفته به پایان لالیگا، فاصله هشت امتیازی با بارسا را از دست ندهد.

شوامنی ولی در بازی مهم چهارشنبه برابر سیتی به دلیل محرومیت غایب است.

2010476

شوامنی گفت که مسابقه پیچیده‌ای بود: «ما از قبل می‌دانستیم که بازی در اینجا مقابل مایورکا سخت است، به‌خصوص که باید حتما برنده می‌شدیم. اما در نهایت فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم تا بازی آرام‌تری در دقایق پایانی داشته باشیم. اما با سه امتیاز به خانه برمی‌گردیم و خوشحالیم.»

شوامنی ادامه داد: «حواس پرتی به‌خاطر بازی با سیتی؟ می‌دانیم که بازی بسیار مهمی مقابل سیتی در پیش است، اما باید روی مایورکا تمرکز می‌کردیم. کار آسانی نبود چون بازی سختی مقابل سیتی انجام دادیم و کمی خسته بودیم. اما در نهایت می‌دانیم که وقتی برای رئال مادرید بازی می‌کنیم، باید در هر بازی برنده شویم و در نهایت نیز بردیم.»

و حالا بازی برابر سیتی: «افسوس که نیستم و نمی‌توانم رئال را در اتحاد همراهی کنم. بازی برگشت با سیتی یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل است، اما تا پایان فصل بازی‌های مهم دیگری هم داریم مثل ال کلاسیکو. حالا همه تمرکز روی بازی چهارشنبه خواهد بود و من به هم تیمی‌هایم ایمان دارم.»

دیدگاه‌ها