کد خبر : 2014442 | 26 فروردين 1403 ساعت 13:59 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی

وویچک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، به دلیل شکستگی بینی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در دربی تورین به مصاف تورینو رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد تا یک نتیجه ناامید کننده دیگر هم در این فصل کسب کرده باشد. 

شزنی در این بازی مثل همیشه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما برخوردی که بازیکن حریف داشت باعث شد آرنج او به شکل غیرعمدی به صورتش برخورد کند و بازی برای دقایق طولانی متوقف شد تا رسیدگی پزشکی به صورت او انجام شود. 

2010611

بسیاری از رسانه‌ها پس از بازی اعلام کردند که احتمالا بینی این بازیکن دچار شکستگی شده است و باشگاه یوونتوس حالا اعلام کرد که این بازیکن لهستانی شب گذشته را در بیمارستان سپری کرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و قرار است در ساعات آتی مرخص شود. 

شرایط شزنی در چند روز آینده به‌صورت دقیق بررسی خواهد شد تا زمان بازگشتش به میادین مشخص شود اما این احتمال وجود دارد که او تواند یوونتوس را در بازی روز جمعه برابر کالیاری همراهی کند و ماتیا پرین جانشین او در این بازی خواهد شد. 

شاگردان مکس آلگری در شش بازی باقی‌مانده باید به مصاف کالیاری، میلان، رم، سالرنیتانا، بولونیا و مونزا بروند و بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا برابر لاتزیو هم پیش روی آنها قرار دارد.

دیدگاه‌ها