کد خبر : 2014443 | 26 فروردين 1403 ساعت 14:10 | 8.9K بازدید | 21 دیدگاه

امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم

یاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش برای ضدحملات سریع برابر آرسنال آماده است.

امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه این هفته باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان آرسنال باشد و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی راهی مرحله بعدی شود. 

این دو تیم در بازی رفت که به میزبانی آرسنال و در ورزشگاه امارات برگزار شد به تساوی 2-2 رسیدند و حالا تکلیف تیمی که در بین چهار تیم برتر این مسابقات قرار خواهد گرفت در بازی برگشت مشخص خواهد شد و همین حساسیت این دیدار را افزایش داده است. 

1989585

کیمیش در گفت‌وگو با روزنامه بیلد درباره بازی برابر آرسنال اظهار داشت: «بازی با آرسنال کاملا با بازی برابر کلن متفاوت خواهد بود. ما این موضوع را در بازی رفت هم به خوبی دیدیم که آنها تسلط بسیار زیادی به توپ و میدان در جریان این بازی داشتند. 

ما بیشتر روی ضد حملات تکیه داشتیم. چهارشنبه هم نمی‌توانیم بازی را در تمام 90 دقیقه کنترل کنیم. اما برداشت من این است که مالکیت توپ بیشتری خواهیم داشت و سعی می‌کنیم قدرت خودمان را نشان دهیم. ما در واقع این فصل بازی‌های خوبی داشتیم که از ضدحملات سریع استفاده کردیم و بازیکنان لازم برای این تغییر فاز دفاع به حمله را داریم.»

دیدگاه‌ها