کد خبر : 2014446 | 26 فروردين 1403 ساعت 14:20 | 29.1K بازدید | 15 دیدگاه

ادامه توهین‌های زشت: این‌بار ستاره فرانسوی رئال

هواداران مایورکا شب گذشته توهین‌های نژادپرستانه‌ای را علیه اورلین شوامنی، ستاره رئال مادرید، نشان دادند.

ادامه توهین‌های زشت: این‌بار ستاره فرانسوی رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه خانگی مایورکا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد. 

در حالی‌که دفاع عمقی بازیکنان مایورکا باعث شده بود که ستاره‌های رئال در پیدا کردن راه دروازه این تیم به مشکل بخورند، این شوامنی بود که گره این مشکل را باز کرد و با یک شوت زیبا و از راه دور توانست تک گل این بازی را به ثمر برساند و نقش مهمی را در پیروزی تیمش ایفا کند. 

اما اتفاق تلخی که مطابق چند فصل گذشته در این دیدار هم رخ داد، توهین یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه به این بازیکن سیاه پوست رئال مادرید بود. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که حداقل یکی از تماشاگران حاضر روی سکوها پس از گلزنی این بازیکن ادای میمون را درآورد تا به او توهین کرده باشد. 

2010698

بسیاری از تیم‌های حاضر در فوتبال اسپانیا و خصوصا رئال مادرید با حضور وینیسیوس جونیور و دیگر بازیکنان سیاه پوست این تیم در چند فصل اخیر با این مشکل زننده و ناراحت کننده روبه‌رو بودند و هنوز راه حل درستی برای آن پیدا نشده است.

دیدگاه‌ها