کد خبر : 2014492 | 26 فروردين 1403 ساعت 18:40 | 56.4K بازدید | 10 دیدگاه

پست عجیب دنی آلوز: دوستت دارم دلقک من! (عکس)

دنی آلوز یک نقاشی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد از طرف دخترش باشد.

پست عجیب دنی آلوز: دوستت دارم دلقک من! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز همچنان از آزادی خود نهایت لذت را می‌برد چون او نمی‌داند این آزادی چقدر طول می‌کشد. این بستگی به مدت زمان لازم برای حل و فصل تمام شواهد مربوط به پرونده این بازیکن دارد.

برای بازگشت به روند زندگی عادی آلوز ارسال پست‌ در شبکه‌های اجتماعی را مانند قبل آغاز کرده است. از زمان آزادی موقت از زندان، این برزیلی در پروفایل اینستاگرام خود یک غروب دیدنی و یک نوع مجسمه برنزی را به اشتراک گذاشته است.

اما بدون شک، پستی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، تصویری است که امروز یعنی 14 آوریل منتشر کرده است. او تصویر یک نقاشی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد کار دختر او یعنی ویکتوریای 15 ساله است. در این نقاشی، می‌شود مواردی مانند "تو باحالی، دوستت دارم قهرمان"، "تو الگوی من، دلقک من، و همچنین همه چیز من هستی" یا "بابا گل می‌زند، دوستت دارم" را مشاهده کرد.

2010755

به محض اینکه دنی آلوز به زندان افتاد، از دو فرزندش که حاصل ازدواج با دینورا سانتانا هستند، درخواست کرد که در بارسلونا به مدرسه بروند. با این حال، تنها چند هفته بعد، همسر سابق او اعلام کرد به دلیل عدم توجه از سوی این بازیکن، آن‌ها علاقه‌ای به حمایت از او ندارند.

همان‌طور که همسر سابق آلوز فاش کرد، حتی از سوی او تماسی دریافت نکرده بودند. بنابراین، پست جدید این بازیکن سابق می‌تواند راهی برای برطرف کردن مشکلات با فرزندانش باشد یا اینکه فقط برای برطرف کردن دلتنگی خود این نقاشی را منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها