کد خبر : 2014517 | 26 فروردين 1403 ساعت 20:28 | 32.2K بازدید | 22 دیدگاه

رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس! (عکس)

مهاجم آلومینیوم بدشانس‌ترین بازیکن زمین در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال بود.

رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک با وجود اینکه شکست مشابه یک بر صفر را در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل استقلال متحمل شد، اما موقعیت‌های خوبی در هر دو بازی به وجود آورد که در زدن ضربات آخر دقت نداشت، اما در این بین رضا جبیره بدشانس بود که اتفاق مشابهی را در این دو دیدار تجربه کرد.

رضا جبیره که در دیدارهای اخیرشان گلزنی کرده، پاس گل داده و پنالتی گرفته بود، در دیدار مقابل استقلال به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد که این تغییر سید مجتبی حسینی شکل هجومی‌تری به بازی آلومینیوم اراک داد و موجب شد موقعیت‌های بیشتری با این تعویض به وجود بیاورند و شانس گلزنی پیدا کنند.

این مهاجم که در دیدار رفت مقابل استقلال هم به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و پرتلاش ظاهر شده بود و در ثانیه‌های پایانی در برخورد مشکوک با سید حسین حسینی در محوطه جریمه آبی‌ها روی زمین افتاد، ولی توپش از کنار زمین بیرون رفت، در مسابقه برگشت هم اتفاق تقریبا مشابه را تجربه کرد.

2010813
2010814

جبیره مثل بازی رفت در دیدار برگشت هم باانگیزه وارد زمین شد و نزدیک بود در وقت‌های تلف‌شده دروازه استقلال را باز کند، اما ارسال علیرضا نقی‌زاده و ضربه سر او با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه آبی‌ها رد شد تا شاگردان مجتبی حسینی با بدشانسی به امتیاز در این بازی نرسند.

دیدگاه‌ها