کد خبر : 2014521 | 26 فروردين 1403 ساعت 20:41 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم

یکی از خریدهای جذاب استقلال خوزستان در این فصل آسو رستم از عراق بود که در جریان دیدار مقابل نفت آبادان نیز سهم بزرگی در کسب سه امتیاز تیمش ایفا کرد.

دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم

به گزارش "ورزش سه"، بازی مقابل نفت آبادان می‌توانست یک خاطره تلخ برای آسو رستم شکل دهد، اما او در ثانیه‌های پایانی موفق شد شرایط را کاملا به سود تیمش کند.

مهاجم عراقی که یکی از خریدهای ویژه و تاثیرگذار استقلال خوزستان در پنجره زمستانی بوده، در این بازی یک موقعیت ایده‌آل داشت که با بدشانسی توپش با برخورد به تیرک دروازه راهی به گل نداشت. او اما در موقعیت گل حریف و در شرایطی که به دنبال دفع توپ بود، مرتکب خطا شد تا طالب ریکانی گل تساوی طلایی پوشان را به نام خود کند.

این تساوی می‌توانست شرایط را علیه استقلال خوزستان که به دنبال دستیابی به امتیاز بقاست، کند اما در نهایت این آسو رستم بود که در ثانیه‌های پایانی بازی موفق شد از یک موقعیت ویژه برای تیمش زننده گل دوم باشد تا آبی‌ها با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در جدول تثبیت کرده و چشم به ادامه مسیر داشته باشند.

2010828

مهاجم عراقی که در مسیر تقویت آبی‌ها در پنجره زمستانی جذب شده، یکی از ستاره‌های استقلال خوزستان است که سیروس پورموسوی به موفقیت او در مسیر کسب نتیجه و دستیابی به امتیازات بقا امیدواری زیادی دارد.

دیدگاه‌ها