کد خبر : 2014538 | 26 فروردين 1403 ساعت 22:15 | 38.9K بازدید | 12 دیدگاه

تبریک اسطوره لورکوزن برای قهرمانی تاریخی بایر

اسطوره و ستاره سابق بایرلورکوزن قهرمانی رویایی و تاریخی این تیم در بوندس لیگا را تبریک گفت.

تبریک اسطوره لورکوزن برای قهرمانی تاریخی بایر

به گزارش "ورزش سه" بایرلورکوزن با پیروزی پنج بر صفر مقابل وردربرمن در پایان هفته بیست و نهم بوندس لیگا به قهرمانی زودهنگام این رقابت‌ها دست یافت.

این نخستین قهرمانی بایرلورکوزن در تاریخ 120 ساله این باشگاه است که بوندس‌لیگا به دست آمد و از این جهت که با اقتدار فراوان، بدون شکست و در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل حاصل شد تاریخی شد.

بعد از این قهرمانی برند اشنایدر یکی از اسطوره‌های لورکوزن و عضو آن تیم رویایی سال 2001 که در آستانه کسب قهرمانی بوندس لیگا و لیگ قهرمانان باز مانده بود با انتشار پستی در اینستاگرام ضمن انتشار عکسی از خود نوشت: «یک روز تاریخی و فراموش‌نشدنی. بعد از مدت‌های طولانی بالاخره اینجا اتفاق افتاد تا از این لحظه و از این روز لذت ببریم. تبریک به همه مسئولان باشگاه، به مربیان، کادر فنی، به تیم و بویژه هواداران. قلب من برای قرمز و مشکی می‌زند.»

گفتنی است بایرکوزن با آن تیم رویایی کلاوس تاپ مولر در اوایل هزاره سوم وبا وجود ستاره هایی همچون برند اشنایدر، میشائل بالاک، زی روبرتو، لوسیو، کارستن روملو، اولف کرستن و... هم نتوانسته بود قهرمانی بوندس لیگا برسد، اما ژابی آلونسو و تیمش بعد از انجام 29 بازی بدون شکست که 25 برد و 4 مساوی تا اینجای فصل را رقم زده به یک قهرمانی استثنایی دست یافتند.

در عین حال با در نظر گرفتن بازی‌های فصل قبل، لیگا پوکال و یورولیگ بایرلورکوزن تا الان 42 بازی بدون شکست را هم پشت سر گذاشته است.

دیدگاه‌ها