کد خبر : 2014539 | 26 فروردين 1403 ساعت 22:18 | 17.5K بازدید | 13 دیدگاه

شایسته قهرمانی بودید

تبریک ناگلزمان به لورکوزن: بهترین تیم آلمان هستید

یولیان ناگلزمان قهرمانی بایر لورکوزن در بوندسلیگا را تبریک گفت.

تبریک ناگلزمان به لورکوزن: بهترین تیم آلمان هستید

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن امروز با پیروزی ۵-۰ مقابل وردربرمن به سلطه بایرن مونیخ بر بوندسلیگا پایان داد و در همین ماه آوریل به سبک خود بایرن یک قهرمانی زودهنگام کسب کرد.

ژابی آلونسو و تیمش علاوه‌بر گرفتن تاج پادشاهی از بایرن مونیخ، طلسم ناکامی‌های باشگاه بایر لورکوزن را هم شکستند و اولین قهرمانی این تیم در بوندسلیگا را کسب کردند.

پس از بازی افراد زیادی به لورکوزن تبریک گفتند و شاید جالب‌ترین تبریک از سوی یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ و فعلی تیم ملی آلمان است.

2010881

ناگلزمان در پیامی گفت :«به تیم، کادر مربیگری و کل باشگاه برای اولین قهرمانی لیگ در تاریخ تبریک می‌گویم. بایر لورکوزن بهترین تیم آلمان در این فصل است و کاملا شایسته این عنوان است. مهر ژابی آلونسو در این تیم به وضوح قابل مشاهده است. بازیکنان در زمین به‌عنوان یک تیم از نظر تاکتیکی منظم و در دوئل‌ها قوی هستند، اما در عین حال عملکردهای منعطف‌ و خلاقانه‌ای نشان می‌دهند. نمایش‌های تیم نشان از این دارد که چقدر ترکیب کیفیت فنی و روحیه قوی مهم است. از طرف دیگر، خوشحالم که بازیکنان ملی‌پوش نقش مهمی در این موفقیت داشته‌اند که بدون شک الهام بخش آنها در جام ملت‌های اروپا در تابستان خواهد بود.»

دیدگاه‌ها