کد خبر : 2014560 | 27 فروردين 1403 ساعت 04:43 | 65.7K بازدید | 31 دیدگاه

مهره‌های دفاعی استقلال در اختیار نکو:

بازگشت سیلوا به استقلال سخت شد! (عکس)

مدافع استقلال در بازی با آلومینیوم عملکرد خوبی داشت.

بازگشت سیلوا به استقلال سخت شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی مدافع استقلال در بازی مقابل آلومینیوم عملکرد خوبی داشت و بازگشت به ترکیب استقلال را به با نمایشی قابل قبول در این مسابقه به پایان رساند.

مدافع بلندقامت استقلال در این مسابقه در نقش یک مدافع یارکوب ظاهر شد و در حملات آلومینیوم روی پای بازیکنان آلومینیوم می‌رفت و به خوبی در فاز اول شکل گرفتن حملات مهره های هجومی این تیم مقابل آنها قرار گرفت.

سلیمی در این مسابقه روی ارسال‌های تیم آلومینیوم هم عملکرد خوبی داشت و ضربات سر را به خوبی دفع کرد و روی هوا مسلط کار کرد، حضور این بازیکن در فاز هجومی هم عملکرد خوبی داشت و با ضربه سر تیرک دروازه آلومینیوم را به لرزه درآورد و در چند موقعیت دیگر هم توپ‌هایی را به سمت دروازه آلومینیوم شلیک کرد.

2010912

بازی‌سازی خوب از عقب زمین و هماهنگی خوب با محمدحسین مرادمند باعث شده بود تا این بازیکن یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این مسابقه باشد و شانس حضور در بازی‌های بعدی این تیم را هم داشته باشد.

نکونام در دو مسابقه اخیر استقلال رافائل سیلوا که یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود را نیمکت نشین کرده است و باید دید در ادامه فصل با توجه به عملکردی که سلیمی داشته او به ترکیب استقلال بازخواهد گشت یا نکونام در بازی با شمس آذر به ترکیب برنده دست نخواهد زد.

دیدگاه‌ها