کد خبر : 2014561 | 27 فروردين 1403 ساعت 00:46 | 12.6K بازدید | 12 دیدگاه

یک برد تا اسکودتو

احتمال رؤیایی برای اینتر: میلان را ببر و قهرمان شو

اینتر می‌تواند با پیروزی مقابل میلان در هفته آینده اسکودتو را فتح کند: فرصتی عالی برای تیم جذاب سیمونه اینزاگی و هواداران نراتزوری.

احتمال رؤیایی برای اینتر: میلان را ببر و قهرمان شو

به گزارش "ورزش سه"، آبی و مشکی‌پوشان شهر میلان در آستانه قهرمانی سری A قرار دارند. آنها تاکنون ۱۹ بار اسکودتو را فتح کرده‌اند و آخرین بار در فصل ۲۱-۲۰۲۰ موفق به به کسب این عنوان شده‌اند.

پس از سه سال آنها دوباره به قله فوتبال ایتالیا برگشته‌اند. همان تیم و حالا با سرمربی‌گری سیمونه اینزاگی و تیمی قدرتمندتر. آنها فصل گذشته به فینال چمپیونزلیگ رسیدند و در این فصل هم به‌طور غیرقابل باوری از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند اما اتفاقی ویژه می‌تواند همه خاطرات بد را از ذهن آنها پاک کند.

2010914

بیستمین قهرمانی سری A برای اینتر می‌تواند یکی از ویژه‌ترین و خاطره‌انگیزترین قهرمانی‌های آنها باشد. سرنوشت طوری رقم خورده که آنها در این مقطع از فصل با ۸۳ امتیاز، فاصله‌ای ۱۴ امتیازی با میلان داشته باشند. این بدان معناست که اگر در هفته آینده میلان را در سن‌سیرو شکست دهند، می‌توانند در مقابل چشمان رقیب قهرمانی بیستم را جشن بگیرند.

این اتفاقی است که اگر رخ دهد اینتری‌ها تا سال‌ها می‌توانند در کری‌ها و صحبت‌هایشان با هواداران میلان، آن را به یاد آنها بیاورند و فخر بفروشند. همه چیز به اینزاگی و پسرانش بستگی دارد، فقط کافی است میلان را که در بازی‌های بزرگ این فصل آمار ضعیفی داشته را ببرند و قهرمانی را قطعی کنند.

دیدگاه‌ها