کد خبر : 2014593 | 27 فروردين 1403 ساعت 01:59 | 8.5K بازدید | 8 دیدگاه

قول اینزاگی به هواداران اینتر: در دربی قهرمان می‌شویم

سیمونه اینزاگی پس از تساوی ۲-۲ اینتر برابر کالیاری اذعان کرد که نراتزوری تمام تلاشش را انجام خواهد داد هفته آینده میلان را شکست دهد و به مقام قهرمانی سری A برسد.

قول اینزاگی به هواداران اینتر: در دربی قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب مقابل کالیاری به تساوی ۲-۲ رسید اما این فقط یک توقف کوچک است، زیرا آنها با پیروزی برابر میلان در دیدار هفته آینده می‌توانند قهرمان سری A شوند. سیمونه اینزاگی در نشست خبری پس از بازی درباره این وضعیت صحبت کرد.

توقف امشب مقابل کالیاری؟
من معمولا بعد از سوت پایان با بچه‌ها صحبت نمی‌کنم، اما می‌دانستیم کالیاری در شرایط خوبی قرار دارد، آنها هرگز تسلیم نشدند و ضدحملات آنها برای ما مشکل ایجاد کرد.
ما دو بار جلو بودیم، این ناامیدکننده است، زیرا می‌خواستیم در حضور هواداران خود یک پیروزی داشته باشیم. ما می‌دانیم که به یک هدف بزرگ بسیار نزدیک هستیم، اما قبل از آن به کمی امتیاز نیاز داریم.

گل‌هایی که دریافت کردید؟
ما باید به‌عنوان یک تیم بهتر کار می‌کردیم و فضاها را روی گل اول می‌بستیم، در حالی که گل دوم یک اتفاق بود. روی ضد حملات موقعیت‌های زیادی به کالیاری دادیم. ما معمولاً روی ضدحملات حریف بهتر کار می‌کنیم، اما کالیاری امشب عالی کار کرد و قابل تقدیر بود.

2010972

منتفی شدن رسیدن به رکورد ۱۰۲ امتیاز؟
چیزی که ما را ناامید کرد این بود که برنده نشدیم. نه اینکه یک رکورد از دست رفت. ما همیشه می‌خواهیم برای این هواداران حداکثر توان‌مان را بگذاریم و بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.

احتمال قهرمانی برابر میلان؟
واضح است که خوشحال‌کننده خواهد بود. دوشنبه هفته آینده یک دربی بزرگ را تدارک می‌بینیم و تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت که در آن پیروز و درنهایت قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها