کد خبر : 2014620 | 27 فروردين 1403 ساعت 11:59 | 39.6K بازدید | 14 دیدگاه

خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!

امیلیانو مارتینز، ستاره سابق آرسنال، با عملکرد درخشانش باعث شد که این تیم صدر جدول لیگ برتر را از دست بدهد.

خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، درست مثل یک سال پیش، آرسنال فرصت این که سرنوشتش در اختیار خودش بماند را از دست داد و شکست 0-2 برابر استون ویلا باعث شد که این تیم بار دیگر صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به منچسترسیتی واگذار کند. 

یکی از دلایل اصلی شکست روز گذشته آرسنال در دیدار برابر استون ویلا، درخشش مارتینز در دروازه این تیم بود که باعث شد این تیم به تنها تیمی تبدیل شود که تا به حال موفق شده است آرسنال را در هر دو بازی رفت و برگشت در خانه و خارج از خانه شکست دهد. 

شاگردان میکل آرتتا در این بازی 9 شوت در چارچوب داشتند اما موفق نشدند حتی یکی از آنها را وارد دروازه کنند و این مارتینز بود که چهره شاخص این بازی لقب گرفت. او چند توپ بسیار خوب را از کای هاورتز گرفت و یک مهار درخشان برابر تروسارد داشت و شاید اگر او نبود بازی در همین صحنه 0-1 به سود آرسنال می‌شد. 

1991033

این بازیکن در سن 17 سالگی با جدایی از اتلیتکو ایندپندینته به آرسنال پیوست و به صورت قرضی به آکسفورد یونایتد رفت. او در سال 2013 به شفیلد ونزدی ملحق شد و یک سال هم در این تیم ماند. او با وجود درخششی که داشت با رقابت سنگینی در آرسنال روبه‌رو شد. 

مارتینز باید با بازیکنانی چون مانوئل آلمونیا، لوکاس فابیانسکی، وویچک شزنی و ویتو مانونه رقابت می‌کرد و اولین حضورش در ترکیب آرسنال در جریان پیروزی 1-6 این تیم برابر کاونتری سیتی بود. 

او مجموعا 38 بازی برای آرسنال انجام داد که در 36 بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و 41 گل هم دریافت کرد و در نهایت تصمیم گرفت راهی استون ویلا شود تا فرصت بازی بیشتری به دست آورد و همین اتفاق باعث شد که او به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی آرژانتین انتخاب شود و جام قهرمانی جام جهانی را بالای سر ببرد. 

دیدگاه‌ها