کد خبر : 2014627 | 27 فروردين 1403 ساعت 12:21 | 13.4K بازدید | 24 دیدگاه

ادعای عجیب آرتتا: بهترین وقت برای بردن بایرن!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که حالا بهترین وقت برای رویایی با بایرن مونیخ است.

ادعای عجیب آرتتا: بهترین وقت برای بردن بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل توجیه بسیار خوبی برای تماشای پیروزی و جشن قهرمانی بایرلورکوزن در روز یکشنبه داشت چون مشغول تماشای دیدار آرسنال برابر استون ویلا در لیگ برتر انگلیس بود که با شکست 0-2 این تیم به پایان رسید و او شاهد تیمی بود که از صدر به زیر کشیده شد. 

در جریان تساوی 2-2 برابر بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان، توپچی‎‌ها که در خانه قدرتمند ظاهر می‌شوند اشتباهات دفاعی‌ای داشتند که چندین هفته بود رخ نداده بود و این وضعیت در دیدار برابر استون ویلا هم ادامه پیدا کرد. آنها بازی را قدرتمند شروع کردند اما به حریف اجازه دادند کنترل این دیدار را در دست بگیرد. 

2011004

دو گل دیرهنگام باعث شد که شاگردان اونای امری برنده این بازی شوند و حالا آرسنال دیگر در صدر جدول قرار ندارد و باید بار دیگر به دنبال فرصتی باشد که بتواند با لغزش منچسترسیتی به شرایط بهتری برسد و صدر را پس بگیرد. 

دفاع آرسنال روی گل اول بسیار کند و حتی خواب‌آلود به نظر می‌رسید و همچنین صحنه‌ای که اولکساندر زینچنکو با فاصله حداقل پنج متری از هم تیمی‌اش در دفاع چهار نفره ایستاده و سعی دارد از حریف آفساید بگیرد اما توپ بلندی به او می‌رسد هم مورد توجه بسیاری قرار گرفت. 

اما نکته جالب اینجاست که آرتتا پس از پایان بازی مدعی شد که این اشتباهات بسیار برجسته شده است چون حریفان بارها از آن استفاده کردند و مدعی شد که بازی برگشت برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در بهترین زمان ممکن است چون آنها این فرصت را دارند که پس از 14 سال به نیمه نهایی برسند: «وقتی شما به مدت چهار ماه می‌برید و می‌برید، همه چیز خیلی آسان است. حالا این آزمایش بزرگی برای ماست.»

در صورتی‌که مارتین اودگارد نتواند در این بازی به میدان برود، شرایط برای آرسنال سخت‌تر هم خواهد شد. او که بهترین بازیکن آرسنال برابر استون ویلا بود، در دقیقه 79 به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت اما آرتتا توضیحی درباره شرایط او نداد. بوکایو ساکا هم در اواخر بازی لنگان لنگان راه می‌رفت و احتمالا دیدن این صحنه‌ها برای توماس توخل بسیار آشنا بود.

دیدگاه‌ها