کد خبر : 2014706 | 27 فروردين 1403 ساعت 19:36 | 12.5K بازدید | 32 دیدگاه

سایپا 1 - 0 خیبر خرم‌آباد؛

لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین

تیم فوتبال سایپا توانست در یک بازی سخت و فشرده در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل شاگردان رضا مهاجری صدرنشین مسابقات به برتری برسد.

لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین

به گزارش "ورزش‌ سه"، این حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول بود که به میزبانی سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد. خیبر با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی مسابقات حضور داشت و با خیال آسوده‌ای به این مسابقه آمده بود و در سوی مقابل شاگردان مجتبی سرآسیایی پس از تجربه سه شکست پیاپی و دور شدن از روند خوبی که با سرمربی جدید خود داشتند، فقط به پیروزی می‌اندیشیدند.
دو تیم با ترکیب زیر و با قضاوت امیر شریفی پا به این مسابقه گذاشته بودند:

داور: امیر شریفی
کمک‌ها: ابراهیم امتنانی، امیر امیری و مصطفی مناجاتی‌پور
ناظر: علیرضا رجبلو

2011146

سایپا
فرزاد طیبی‌پور، سید پیمان میری، علیرضا ملکی، رضا مغانلو، محمود شفیعی، مهیار زحمتکش، احسان هادیان، سید محمد طاها طباطبایی، رضا فرجی، رامین آقالو، احسان جودکی.

2011144

خیبر خرم آباد
کوروش ملکی، سجاد دانایی، امیرحسین عسکری، حسین ابرقویی‌نژاد، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی کیانی، سینا خادم‌پور، حسن مرادی‌فر.

نیمه اول این مسابقه یک دیدار فشرده و درگیرانه بود که با تساوی بدون گل تمام شد، اما با شروع نیمه دوم در حالی که سایپا در دفاع بود و خیبر به دنبال ثبت گل اول بود، طاها طباطبایی که یکی از جوانان مستعد تیم سرآسیایی به شمار می‌رود، در زمین خودی توپ را گرفت و پس از اینکه چیزی حدود 60 متر را پا به توپ طی کرد، با یک بغل پا توپ را از ملکی، سنگربان خیبر که واکنش خوبی روی این ضربه نداشت، گذر داد و تک گل بازی را ثبت کرد.

ویدئو: 330053

پس از این گل تیم خیبر که با حضور نزدیک به 200 نفری هوادارانش در کرج بازی می‌کرد، سراپا حمله شد و در شرایطی که شاهد یک بازی جنجالی بودیم که به دلایل مختلف و به ویژه اعتراض به تصمیمات داور مسابقه بارها متوقف شد، شاگردان مهاجری موقعیت‌های خوبی برای جبران ایجاد کردند که هیچ‌یک به گل تبدیل نشد تا این مسابقه حساس در پایان با پیروزی سایپا تمام شود.

2011145

با این پیروزی خیبر 61 امتیازی ماند تا فجر این فرصت را داشته باشد که به 4 امتیازی‌اش برسد و از سوی دیگر سایپا 41 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده‌بندی جایگاه خود را تا حد زیادی مستحکم کرد.

دیدگاه‌ها