کد خبر : 2014717 | 27 فروردين 1403 ساعت 20:24 | 40.3K بازدید | 23 دیدگاه

چهار ستاره در یک پست؛

پائز هنوز به ایران نیامده سرگیجه گرفت!

همه منتظر واکنش امیر غفور به دعوتش به تیم ملی والیبال ایران هستند.

پائز هنوز به ایران نیامده سرگیجه گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، امروز لیست کامل دعوت شدگان به تیم ملی والیبال ایران توسط فدراسیون والیبال اعلام شد که این لیست چند سوپرایز داشت.

یکی از این سوپرایزها بازگشت امیر غفور به تیم ملی والیبال ایران است که توسط موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی انجام شده است. امیر غفور که آخرین بار در المپیک توکیو برای تیم ملی بازی کرده است، سال گذشته نیز توسط بهروز عطایی به تیم ملی دعوت شد که او این دعوت را رد و از والیبال ملی خداحافظی کرد.

حالا همه منتظر واکنش امیر غفور به این دعوت هستند، تیم ملی والیبال ایران در برهه حساسی قرار گرفته است و حضور امیر غفور می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ملی باشد.

1838910

در صورت حضور امیر غفور، پائز دستش در پست قطر پاسور بسیار باز خواهد شد. علاوه بر غفور، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت و صابر کاظمی نیز در این پست در لیست هستند که باعث می‌شود موریسیو موتا پائز در انتخاب بین این بازیکن‌ها سرگیجه بگیرد.

هیچوقت در تاریخ تیم ملی سابقه نداشته که این‌همه قطر پاسور آماده در تیم ملی والیبال ایران وجود داشته باشد و این چهار تن به علاوه جوانانی که تازه دعوت شده‌اند می‌توانند در لیگ ملت‌های والیبال خوش بدرخشند.

دیدگاه‌ها