کد خبر : 2014719 | 27 فروردين 1403 ساعت 20:28 | 16.7K بازدید | 8 دیدگاه

روبن آموریم احتمال انتقال به لیورپول را رد کرد

سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، این بار به شایعات مبنی بر جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول با خنده پاسخ داد.

سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!

به گزارش "ورزش سه"، روبن آموریم، یکی از گزینه‌های مربیگری‌ لیورپول، بار دیگر به شایعات انتقال به لیورپول خندید. سرمربی اسپورتینگ گفت که درباره آینده‌اش با این باشگاه صحبت نکرده است.

آموریم 39 ساله، هنوز هم یکی از نامزدهای مربیگری لیورپول بعد از جدایی یورگن کلوپ به شمار می‌ر‌ود‌. سرمربی اسپورتینگ تیمش را به صدر جدول لیگ پرتغال رسانده و در تاریخ 26 می باید در فینال جام حذفی مقابل پورتو یا ویتوریا بازی کند.

بسیاری در پرتغال بر این باورند که مقصد او لیورپول است اما منابع نزدیک به باشگاه انگلیسی معتقدند که هنوز توافق نهایی بین طرفین صورت نگرفته است. آموریم هفته گذشته گفت که به هیچ سؤال دیگری در مورد آینده خود پاسخ نخواهد داد اما امروز اعلام کرد که در مورد آینده خود با تیمش صحبت نکرده است.

2007419

او قبل از بازی اسپورتینگ مقابل فامالیکائو گفت: "من چیزی به بازیکنانم نگفته‌ام. وقتی گفته شد با لیورپول به توافق رسیده‌ام، احساس کردم باید صحبت کنم اما در آن کنفرانس خبری درمورد این موضوع صحبت نکردم. من چیزی از سمت بازیکنانم نمی‌شنوم، آن‌ها فقط در مورد روزهای تعطیل سوال می‌پرسند (باخنده.)"

هافبک سابق بنفیکا که در 32 سالگی بازنشسته شد، پیش از این گزارش‌ها در لیسبون مبنی بر توافق با لیورپول را تکذیب کرده بود. قرمزها در جستجوی جانشین کلوپ هستند و آموریم یکی از گزینه‌های مورد بررسی است.

دیدگاه‌ها