کد خبر : 2014723 | 27 فروردين 1403 ساعت 20:46 | 6.8K بازدید | 11 دیدگاه

داماش گیلان ۰ - ۰ چادرملو؛

لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل چادرملو اردکان، تیم دوم جدول، به تساوی بدون گل رسید.

لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فوتبال داماش گیلان و چادرملو اردکان در هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۶:۴۵ در حضور بیش از ۷ هزار تن از هواداران داماشی در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان علی نظرمحمدی با ترکیب میلاد پورمحسن، سجاد قلی‌بیگی، اشکان توانا، رضا زاهدتبار، حسین خیری، عماد میرجوان، سپهر سیمان‌پور، آرمان لطف خدا، کمیل حیدری، سعید طالبی و سیامک علیزاده وارد زمین شدند.

2011180

در سوی مقابل سعید اخباری، سرمربی چادرملو، امیرحسین آسیابان‌پور، سیروس صادقیان، محمد بختیاری، اتابک زارعی، سعید محمدی‌فر، علی طاهران، محمدابراهیم رضازاده، رضا دهقان، سیدعلی یحیی‌زاده، علی خدادادی و رضا محمودآبادی را به میدان فرستاد.

داماش گیلان در طول ۹۰ دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشت، ولی هفت دقیقه وقت‌های اضافی نیمه دوم به واسطه ۱۰ نفره شدن چادرملو شاهد موج حملات داماش بودیم.

2011179

مهم‌ترین موقعیت مسابقه در واپسین دقایق وقت‌های اضافی با نواختن دو ضربه و اصابت به تیرک دروازه چادرملو هدر رفت تا پسران شهر باران در روزی که برای برد به کمی شانس نیاز داشتند از کسب سه امتیاز بازمانده و چشم به دیدار‌های هفته بعد برای فرار از منطقه سقوط بدوزند.

دیدگاه‌ها