کد خبر : 2014729 | 27 فروردين 1403 ساعت 21:07 | 21K بازدید | 13 دیدگاه

لوسادا مسئول چابک‌سازی ستاره‌های پرسپولیس

پرسپولیس در آبادان باید تیم سرحال‌تری نسبت به دیدار با ملوان باشد و مسئولیت لوسادا برای بهبود شرایط بدنی این تیم در این مقطع فصل اهمیت زیادی دارد.

لوسادا مسئول چابک‌سازی ستاره‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در سی دقیقه سوم بازی با ملوان شرایط خوبی نداشت و با بیرون آمدن بازیکنان اصلی کیفیت این تیم به وضوح در فاز حمله پایین آمد و نفرات ذخیره هم نتوانستند کاری از پیش ببرند.
در عین حال آنچه مشخص بود اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس در این بازه زمانی از نظر بدنی کم آورده و خسته به نظر می‌رسیدند و کادر فنی چاره‌ای جز بیرون آوردن این نفرات و تغییراتی که اعمال کرد، نداشت.

پرسپولیس در این بازی پنج تعویض خود را انجام داد اما نه تعویضی‌ها شرایط خوبی داشتند نه اینکه کیفیت بازی پرسپولیس تغییری کرد و شاید با کمی خوش شانسی سه امتیاز بازی با ملوان به دست آمد که البته شاید در این مقطع فصل همین مسئله اهمیت داشته باشد.

2011191

در چنین شرایطی لوسادا مربی بدنساز پرسپولیس با توجه به فاصله بازی ملوان تا دیدار مقابل صنعت نفت ماموریت دارد تا کیفیت بدنی تیم را بهبود بخشد. البته فاصله این بازی هم مثل بازی قبل فقط 5 روز است اما بعد از دو روز ریکاوری دو روز تمرین تاکتیکی در دستور کار خواهد بود و در حین این تمرینات لوسادا برنامه‌های بدنی خود را پیش خواهد برد.

البته معمولا در این مقطع فصل و در هفته‌های پایانی تمرین بدنی سنگین در دستور کار مربیان قرار نمی‌گیرد، اما لوسادا ماموریت دارد تا تیم پرسپولیس و ستاره‌های مهمش را مثل هفته‌های نخست نیم فصل دوم به همان چابکی و سرحالی روزهای گذشته برساند.
پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت یک سفر هوایی در پیش دارد و کار سخت‌تری نسبت به دیدار قبلی خواهد داشت که باید دید در آن مسابقه نفرات اصلی و تاثیرگذار تیم چه شرایطی دارند و تا چه زمانی از بازی تاثیرشان را روی کیفیت تیم خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها