کد خبر : 2014735 | 27 فروردين 1403 ساعت 21:34 | 13.1K بازدید | 17 دیدگاه

از دشان یاد بگیر

ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!

صبری لاموشی، سرمربی فرانسوی، از لوئیز انریکه بابت نحوه رفتارش با کیلیان امباپه انتقاد کرد.

ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، انتقادات از لوئیز انریکه و پاری سن ژرمن ادامه دارد. در این فصل بارها رسانه‌ها و افراد مختلف از نحوه بازی پاری سن ژرمن زیر نظر لوئیز انریکه انتقاد کرده‌اند و پس از شکست هفته گذشته در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا، این انتقادات به اوج رسیده است.

جدیدترین مورد صبری لاموشی است. او درباره عملکرد نسبتاً ضعیف امباپه زیر نظر انریکه گفت: «ما شخصیت، سبک بازی و جام‌های کسب‌شده توسط لوئیس انریکه را می‌دانیم و شما باید به آن احترام بگذارید، اما این واقعیت که او بهترین بازیکن خود را در قلب برنامه بازی خود قرار نداده، طبیعی نیست. شخصاً بهترین بازیکن تیم من مستقیماً در قلب بازی قرار می‌گیرد، زیرا باعث بهتر شدن بقیه می‌شود یا بازیکنان حریف را جذب خود می‌کند و این باعث می‌شود که فضا در جای دیگر آزاد شود.»

2011200

لاموشی که خود سابقه بازی برای تیم ملی فرانسه در بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ را دارد، در مورد تفاوت دیدگاه دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، با لوئیز انریکه گفت: «چیزی که من واقعاً متوجه شدم این است که دشان این کار را با تیم ملی انجام داده و نتایج دو جام جهانی گذشته خود گویای این موضوع است. مسئله حتی قرار دادن او در بهترین پست و وضعیت نیست، بلکه استفاده از او به گونه‌ای است که شرایط را برای حریفان سخت کند. بیایید چهارشنبه گذشته را مثال بزنیم. اگر انریکه کیلیان را وسط قرار می‌داد، می‌توانست وضعیت را برای کوبارسی و آرائوخو سخت‌تر کند و با سرعتش آنها را آزار دهد. با بازیکنان سریع اطرافش مانند بارکولا و دمبله، پاری سن ژرمن می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند.»

دیدگاه‌ها