کد خبر : 2014740 | 27 فروردين 1403 ساعت 21:56 | 33K بازدید | 33 دیدگاه

فرناندو کارو خبر داد

احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود

فرناندو کارو، مدیر اجرائی بایر لورکوزن، می‌گوید احتمال دارد ژابی آلونسو در آینده سرمربی رئال مادرید شود.

احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ۵-۰ شب گذشته بایر لورکوزن مقابل وردربرمن در بوندسلیگا، قهرمانی شاگردان ژابی آلونسو قطعی شد.

آنها با اختلاف چشم‌گیر ۱۶ امتیازی نسبت به بایرن مونیخ موفق به کسب این قهرمانی زودهنگام شدند. در حالی‌که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در راه است، بسیاری از باشگاه‌ها به ستاره‌های لورکوزن ابراز علاقه کرده‌اند.

در همین حین فرناندو کارو درباره احتمال فروش برخی ستاره‌های لورکوزن گفت: «هر سال باید یک بازیکن بزرگ بفروشیم تا بودجه خریدهای جدید را به‌دست آوریم، بنابراین احتمالاً یک بازیکن را خواهیم فروخت. ما در حال برنامه‌ریزی برای جذب ۲ یا ۳ بازیکن با این مقدار پول هستیم. اینکه آن بازیکن چه کسی خواهد بود فعلا مشخص نیست و بستگی به پیشنهاد تیم‌های دیگر دارد.»

2011205

کارو سپس درباره آینده ژابی آلونسو پس از ترک لورکوزن و احتمال اینکه به‌عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شود گفت: «بله درست است، این امکان وجود دارد که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود. او قبلاً در آنجا بازی کرده و با جو رئال و شهر مادرید آشناست.»

براساس اخبار رسانه‌های اسپانیایی، رؤیای فلورنتینو پرز این است که روزی آلونسو را بر روی نیمکت رئال ببیند و بسیاری هم مدعی شده‌اند دلیل اینکه این مربی اسپانیایی ترجیح داد حداقل یک فصل دیگر در لورکوزن بماند و پیشنهادهای لیورپول و بایرن مونیخ را رد کند، انتظار برای رئال مادرید است.

دیدگاه‌ها