کد خبر : 2014754 | 27 فروردين 1403 ساعت 23:09 | 10.8K بازدید | 5 دیدگاه

پایان اتفاق دلهره‌آور: مدافع رم مرخص شد

باشگاه رم تایید کرد که ایوان اندیکا پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل درد از ناحیه قفسه سینه، مرخص شده است.

پایان اتفاق دلهره‌آور: مدافع رم مرخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رم در آخرین به‌روزرسانی وضعیت ایوان اندیکا پس از حادثه خطرناک بازی مقابل اودینزه تایید کرد که این بازیکن از بیمارستان مرخص شده است.

این مدافع میانی اهل ساحل عاج در دقیقه 72 بازی یکشنبه شب رم، ناگهان از ناحیه قفسه سینه دچار درد شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او به سرعت به بیمارستان منتقل شد و آزمایشات اولیه تأیید کرد که دچار حمله قلبی نشده است.

اندیکا برای آزمایشات و بررسی‌ها بیشتر در طول شب در بیمارستان بستری بود. در بیانیه رم برای به روزسانی وضعیت اندیکا آمده است: "به دنبال درد حاد از ناحیه قلب بعد از آزمایشات اولیه در ورزشگاه، ایوان اندیکا در بیمارستان سانتا ماریا دلا میسریکوردیا در اودینه بستری شد. آزمایشات سطح اول و دوم قلب انجام شد و مشخص شد هیچگونه آسیب قلبی وجود ندارد. با توجه به آخرین آزمایشات انجام شده امروز صبح این بازیکن مرخص شد و در رم تحت آزمایشات تکمیلی قرار خواهد گرفت.

2011229

آاس رم مایل است از باشگاه اودینزه، داور بازی آقای پایرتو، مردم حاضر در استادیوم در اودینه و کادر پزشکی و بهداشتی بیمارستان سانتا ماریا دلا میزریکوردیا در اودینه به خاطر حرفه‌ای بودن و کمک‌هایشان تشکر کند. در آن دقایق دلهره‌آور، همه ما با هم ارزش‌های ورزشی را به نمایش گذاشتیم و حفاظت از زندگی را در وهله اول قرار دادیم.

بنابراین تأیید می‌شود که هیچ مشکل قلبی‌ای وجود ندارد اما ضربه به قفسه سینه در طول مسابقه باعث مشکلات تنفسی و درد شده بود."

رم باید 18 دقیقه باقی‌مانده از بازی روز گذشته مقابل اودینزه را در تاریخ دیگری برگزار کند که هنوز زمان آن مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها