کد خبر : 2014756 | 27 فروردين 1403 ساعت 23:42 | 12.6K بازدید | 21 دیدگاه

خط‌و‌نشان برای پپ

هت‌تریک در نیم‌ساعت: موتور پالمر روشن شده! (عکس)

کول پالمر، تک‌ستاره تیم مائوریسیو پوچتینو، بار دیگر موفق به ثبت هت‌تریک شد.

هت‌تریک در نیم‌ساعت: موتور پالمر روشن شده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کول پالمر، بازیکنی است که بارها در این فصل پوچتینو و چلسی را نجات داده است. تصور چلسی این فصل بدون پالمر می‌تواند یکی از بدترین کابوس‌های زندگی یک هوادار چلسی باشد.

وقتی در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۳ این جوان ۲۱ ساله از سمت آبی منچستر راهی قسمت آبی غرب لندن شد، کسی فکرش را نمی‌کرد که قرار است به تنها امید و ستاره درخشان در بین تیم تجملاتی و گرانقیمت چلسی تبدیل شود.

تاکنون اکثر خریدهای تاد بولی و بهداد اقبالی برای چلسی به ستاره‌هایی خاموش تبدیل شده‌اند، کسانی که از بهترین بازیکنان تیم‌های قبلی خود بودند، در چلسی به مشکل خورده‌اند و پالمر که در منچستر سیتی به اندازه کافی بازی نمی‌کرد، چلسی این فصل را بر دوش خود گذاشته است.

پس از درخشش‌های پیاپی در دیدارهای قبلی، پالمر در بازی امشب مقابل اورتون هم مرد اول استمفوردبریج است. او که در بازی قبلی آبی‌ها در این استادیوم برابر منچستر یونایتد موفق به هت‌تریک شده بود، امشب هم سه گل دیگر زد و توانست دو هت‌تریک پیاپی در استمفوردبریج ثبت کند.

او برای این کار برخلاف بازی مقابل شیاطین سرخ که دو گل آخرش را در دقایق پایانی به ثمر رساند، این بار فقط به نیم‌ ساعت نیاز داشت. در دقیقه ۱۳ او با حرکتی فوق‌العاده بازیکن حریف را از پیش‌رو برداشت و با پشت پا توپ را به جکسون سپرد. مهاجم چلسی دوباره پالمر را صاحب توپ کرد و او با یک شوت تک‌ضرب از لبه محوطه جریمه بازی را ۱-۰ کرد.

2011231
ویدئو: 330077

پنج دقیقه بعد پالمر اختلاف را بیشتر کرد. روی ارسال مودریک به مقابل دروازه جکسون ضربه‌اش را زد اما پیکفورد توپ را دفع کرد. این پالمر بود که روی ریباند خودش را به توپ رساند و با ضربه سر دروازه را باز کرد.

2011232
ویدئو: 330078

گل سوم هم با شاهکار پالمر خلق شد. در دقیقه ۲۹ در حالی‌که پیکفورد از دروازه خارج شده بود، قصد داشت توپ را به هافبک اورتون پاس دهد اما در بین راه پالمر توپ را نصیب خود کرد و کمی جلوتر از قوس میانه میدان اقدام به شوت‌زنی کرد. توپ از بالای سر پیکفورد رد شد و به زیبایی در درون دروازه اورتون جای گرفت تا هت‌تریک پالمر کامل شود.

2011233
ویدئو: 330079

چلسی در ادامه نیمه اول هم توسط جکسون به گل چهارم رسید.

ویدئو: 330080

برای چلسی و هوادارانش، این بهترین زمان برای دیدن فرمی عالی از پالمر است. چراکه آنها شنبه ۲۰ آوریل در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل منچستر سیتی قرار می‌گیرند و پالمر می‌تواند با درخشش مقابل تیم سابق، فصل درخشانش را کامل‌تر کند.

دیدگاه‌ها