کد خبر : 2014782 | 28 فروردين 1403 ساعت 06:20 | 40.7K بازدید | 28 دیدگاه

رافا مارکز جانشین قطعی ژاوی در صورت جدایی

چنانچه ژاوی بر تصمیم خود برای جدایی پافشاری کند رافائل مارکز جانشین او خواهد شد.

رافا مارکز جانشین قطعی ژاوی در صورت جدایی

به گزارش ورزش سه، با وجود تداوم نتایج خوب بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا همچنان ژاوی هرناندس بر جدایی در پایان فصل تاکید می‌کند.
هر چند ژاوی  قبل از بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن در این باره حرف تازه‌ای نزد و به خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود گفت آینده بارسا و صعود به نیمه نهایی اهمیت دارد نه ماندن یا رفتن او اما  تا کنون در مصاحبه هایش هیچ حرفی درباره ماندن نزده و بارها تاکید کرده  تغییری در تصمیمش اتفاق نیفتاده است.
رسانه‌های بارسلونایی طی هفته‌های اخیر و بعد از نتایج خوب بارسلونا با ژاوی تاکید کرده‌اند اگر باشگاه بارسلونا در تابستان قادر به خرید دو سه بازیکن شاخص بخصوص در پست محور باشد و نفراتی مثل زوبیمندی یا کیمیچ را جذب کند شاید ژاوی در تصمیمش برای جدایی از این تیم تجدید نظر کند.
در عین حال خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا همچنان امیدوار است ژاوی از تصمیمیش برگردد اما واقعیت اینکه دو بازی آینده مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و سپس رئال مادرید در لالیگا سرنوشت ژاوی را مشخص خواهد کرد و شکست در این دو بازی راه جدایی او را باز می‌کند و با مقاومت همراه نخواهد شد.

2011272

با این حال ظاهرا سرمربیگری رافائل مارکز مدافع مکزیکی سابق بارسلونا در صورت جدایی ژاوی قطعی شده است. هر چند هنوز هم از هانسی فلیک به عنوان یک گزینه نام برده می‌شود و از بودن او می‌تواند شرایط را برای جانشینی ژاوی تسهیل کند اما تصمیم نهایی برای جانشینی رافا مارکز گرفته شده است.
دلایل انتخاب مارکز هم روشن است؛ نتایج او با بارسا اتلتیک یا همان تیم دوم بارسا بسیار خوب بوده، او کار با جوان‌ها را خوب بلد است و دانش این کار را دارد، او با وضعیت اقتصادی باشگاه آشناست، ارتباط بسیار خوبی با دکو و لاپورتا دارد، فلسفه باشگاه را خیلی خوب می‌شناسد و درک می‌کند و البته مدیر برنامه او ژرژ مندس معروف است که ارتباط بسیار خوبی با مدیران بارسا دارد.
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بعد از اعلام جدایی ژاوی و اولین اظهار نظر رافا مارکز در این باره که گفته بود حاضر است جانشین ژاوی شود گفته شد این حرف‌های او به مذاق مدیران بارسا خوش نیامده و او از لیست گزینه‌های جانشینی ژاوی خارج شده است.

دیدگاه‌ها