کد خبر : 2014827 | 28 فروردين 1403 ساعت 12:21 | 9.8K بازدید | 25 دیدگاه

من حتی مقابل استقلال و پرسپولیس هم اینطور بازی نکردم؛

حرف‌های تند مهاجری بعد از شکست: سایپا ضد فوتبال!

سرمربی خیبر پس از شکست مقابل سایپا از شکل بازی این تیم انتقاد کرد.

حرف‌های تند مهاجری بعد از شکست: سایپا ضد فوتبال!

به گزارش ورزش سه، خیبر خرم‌آباد که در حال حاضر صدرنشین لیگ آزادگان است، روز گذشته در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با یک گل برابر سایپا شکست خورد. رضا مهاجری پس از این مسابقه اظهار داشت: جا دارد از هواداران‌مان عذرخواهی کنم که راه دور و نزدیک آمدند و از دقیقه ۱ تا ۹۰ تیم را جانانه تشویق کردند و حتی بعد از اینکه بازی را واگذار کردیم هم کل تیم را تشویق کردند؛ این جای تقدیر دارد. یک موضوع هم جای تاسف دارد و آن هم اینکه بعد از مدت‌ها بانوان عزیزی که به ورزشگاه آمدند، مورد بی مهری قرار گرفتند.

او سپس در خصوص مسابقه گفت: فوتبال برد و باخت دارد. در‌ چهار بازی اخیر ما، سه بازی خارج از خانه بوده است. در این چهار بازی، سه بازی را برده بودیم و امروز هم می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. ما دیروز آمادگی داشتیم که با پرواز بیاییم اما متاسفانه به دلیل شرایط امنیتی کشور، پروازها کنسل شد و مجبور شدیم با اتوبوس بیاییم و ساعت ۱۰-۱۱ شب رسیدیم. خستگی بچه‌ها محرز بود، چون پس از بازی با داماش هم با اتوبوس برگشته بودیم. با این حال جنگیدن جانانه بچه‌ها هم می‌تواند جای تقدیر داشته باشد و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. امروز باختیم اما بازنده سربلند بودیم؛ بازنده‌ای که پا پس نکشید.باید حواس‌مان جمع‌تر باشد، چون من حتی بین نیمه هم به بچه‌ها تذکر دادم.

مهاجری در ادامه با اشاره به بازی سایپا گفت: جالب است تیمی که نه سقوط می‌کند و نه صعود، در خانه خودش با ۱۰ بازیکن دفاع می‌کند. من انتظار داشتم با توجه به شرایط جدولی تیم سایپا و کادرفنی این تیم، یک فوتبال تماشاگرپسند بازی کنیم و یک تیم برنده شود اما از دقیقه یک فوتبال بسته و دفاعی دیدیم و در نیمه دوم روی یک لحظه غلفت به گل رسیدند و بعد از آن شاهد فوتبال عربی بودیم! گلر و دفاع و بازیکن خودشان را بیندازند.

او سپس به انتقاد از بیانیه‌نویسی‌های پیش از بازی گفت: خیبر رسانه ندارد و نماد غیرت خود بچه‌ها و حمایت هواداران در جای جای ایران است. این حمایت باعث شده که ما در این جایگاه قرار گرفتیم و رسانه هم نداریم که بیانیه بدهیم. همه به خیبر که می‌رسند، یاد بیانیه دادن میفتند.‌ امیدوارم دوستانی که قبل از بازی بیانیه دادند، امروز از داوری راضی باشند و داوری طوری باشد که حداقل بعد از بازی بیانیه ندهند و بگویند داور علیه ما بود.

مهاجری با اشاره به حواشی مسابقه عنوان کرد: رفتارهایی بعد از بازی شد. من ندیدم اما روی یک سری صحبت‌ها، بحثی را مطرح کردند که اگر واقعیت داشته باشد، جای تاسف دارد. واقعا اگر کادرفنی‌شان روی سر مدیر تیم‌مان شیشه شکسته باشد، جای تاسف دارد. فوتبال می‌گذرد و برد و باخت دارد. ما الان هم باختیم؛ چه اتفاقی افتاد؟ صدر جدول هستیم و خدا را هم شکر می‌کنیم و برمی‌گردیم. من هیچوقت انقدر مطمئن صحبت نکرده بودم اما الان می‌گویم این تیم قطعا نه تنها صعود می‌کند، بلکه به عنوان تیم اول هم صعود می‌کند.

سرمربی خیبر در خصوص از دست دادن موقعیت‌ها توسط بازیکنانش توضیح داد: خودتان دیدید ما خلق موقعیت‌های متعددی داشتیم اما بی تمرکزی بچه‌ها نشات گرفته از خستگی ساق‌های بچه‌ها بود و به همین دلیل در ضربات آخر نتوانستیم به گل برسیم. یکی دو جا هم داور از زعم خود من می‌توانست پنالتی بگیرد که نگرفت. باز هم می‌گویم امیدوارم تیم سایپا از داوری این بازی راضی باشد.

او ضمن گلایه از داوری عنوان کرد: وقتی بازی شروع می‌شود و شما سه دفاع وسط داری و در یک ربع اول بازی داور دو دفاع وسطت را با کارت زرد جریمه می‌کند، دفاعت خلع سلاح می‌شود. اما یک بازیکن تیم مقابل در ۲۰ دقیقه سه بار توپ را با دست زد اما یک تذکر یا کارت زرد ندادند. به نظرم داورها در کارت دادن به ما خیلی راحت هستند و هر بازی خیلی راحت کارت‌هایی می‌گیریم که به تیم مقابل داده نمی‌شود. همیشه هجمه‌ای روی تیم خیبر بود و همه می‌گفتند داوری، داوری. یک‌بار نیامدند بگویند این خیبر فوتبال بازی می‌کند و جان می‌گذارد و همه از مالکیت، مدیریت، بازیکن و کادرفنی کار می‌کنند.

مهاجری سپس بار دیگر به انتقاد از بازی سایپا پرداخت و گفت: ما فوتبال خوبی را بازی می‌کنیم. من امروز می‌توانستم دقیقا فوتبال تیم مقابل را بازی کنم، اما هیچوقت دنبال این نیستم. حتی زمانی که در لیگ برتر بودم و با استقلال و پرسپولیس بازی داشتم، همیشه فوتبال بازی کردم و شما هم می‌توانید روی این قضیه صحه بگذارید. من اصلا این فوتبال را نمی‌پسندم، حتی اگر بخواهد ما را قهرمان کند. ما فوتبال بازی می‌کنیم که لذت ببریم و امروز درست است که بازی را واگذار کردیم اما لحظاتی بود که تیم مقابل با ۱۰ بازیکن دفاع می‌کرد و ما در موقعیت گل قرار گرفتیم. در هر صورت این بازی گذشت و انشالله برمی‌گردیم و با قدرت کار می‌کنیم و در بازی‌های باقی‌مانده‌مان نتیجه لازم را می‌گیریم و دل هواداران‌مان را شاد می‌کنیم.

او در پایان در واکنش به اینکه حضور سینا خادم‌پور در حمله باعث شد تیم او در دفاع آسیب ببیند، گفت: ما زمانی که گل خوردیم، سینا در هافبک دفاعی بود و هنوز تغییر تاکتیک نداده بودیم. ما در رختکن گفتیم این تیم در یک شرایط می‌تواند به ما گل بزند و آن هم اینکه شما غافلگیر شوید. تیم ما سراپا حمله بود و ما آمده بودیم که ببریم. من چه در خانه و چه خارج از خانه حتی به مساوی هم فکر نمی‌کنم. یکی از دلایلی که ما در هفته بیست و هفتم یک مساوی داریم، همین است که هیچوقت برای مساوی نیامده‌ام و آمده‌ام که اگر می‌توانم ببرم و اگر نمی‌توانم، تیم مقابل زور دارد ببرد. ما آن لحظه غافلگیر شدیم و عدم تمرکز بازیکنان باعث شد آن اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها