کد خبر : 2014854 | 28 فروردين 1403 ساعت 13:16 | 5K بازدید | 11 دیدگاه

یک پنالتی ما در رشت سوخت!

اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان

شاگردان سعید اخباری در شرایطی در رشت موفق به کسب نتیجه مقابل تیم داماش نشدند که معتقدند یک پنالتی تیم‌شان در این بازی سوخت.

اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، این هفته در دیدار مقابل داماش پایین جدولی و در رشت به تساوی رضایت داد تا سایه دیگر مدعیان را نزدیک‌تر به خود احساس کند و کار سختی در ادامه پیش رو داشته باشد.

دیدارهای این هفته از لیگ آزادگان با ناکامی دو تیم مدعی اصلی صعود همراه بود؛ جایی که خیبر در کرج برابر سایپا شکست خورد و چادرملو نیز نتوانست برابر شاگردان علی نظرمحمدی به برتری دست یابد تا شرایط در جدول با اما و اگر زیادی طی هفت هفته باقی مانده همراه باشد.

چادرملو اما معتقد است که در دیدار مقابل داماش گیلان نتیجه را با توجه به اشتباهات داوری نتوانسته با برتری پایان دهد؛ آنها که در این بازی موفق شدند یک بار با زدن به تیرک دروازه حریف موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست بیاورند، یک گل‌شان نیز پذیرفته نشد و در ادامه نیز روی صحنه مشکوکی در محوطه جریمه داماش معترض هستند.

2011363

در این صحنه برخورد توپ به دست مدافع داماش از سوی داور با اعلام پنالتی همراه نشد تا اعتراض تندی از سوی اعضای چادرملو به همراه داشته باشد  و این تیم مدعی از دست رفتن یک موقعیت مناسب در این بازی باشد.

در دیگر صحنه مورد اعتراض توسط شاگردان سعید اخباری، این تیم موفق شد دروازه حریف را باز کند که داور بازی اما به نشان خطای هند این گل را مردود اعلام کرد. هرچند بازیکن مهاجم چادرملو معتقد بود که توپ برخوردی با دست وی نداشته است.

چادرملو که اکنون جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد، این هفته در خانه برابر نفت و گاز گچساران قرار خواهد گرفت و باید دید قادر خواهد بود فاصله امتیازی خود با فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان را در جایگاه دوم حفظ کند یا خیر.

دیدگاه‌ها