کد خبر : 2014872 | 28 فروردين 1403 ساعت 14:25 | 9.5K بازدید | 7 دیدگاه

ترنت الکساندر آرنولد:

جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، می‌گوید خداحافظی یورگن کلوپ در پایان فصل روی کورس قهرمانی لیگ برتر تاثیر گذاشته است.

جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در ماه ژانویه اعلام کرد که تصمیمش را برای ترک لیورپول در پایان فصل گرفته و بازیکنان این تیم از همان زمان تمام تمرکز و انرژی‌شان را روی کسب جام قهرمانی برای رقم زدن بهترین وداع ممکن با او گذاشتند. 

در حالی که شش بازی تا پایان این مسابقات زمان باقی مانده، لیورپول با قبول شکست در بازی این هفته برابر کریستال پالاس در جایگاه سوم قرار گرفته است. آنها هم امتیاز با آرسنال هستند و دو امتیاز با منچسترسیتی که در حال حاضر در صدر جدول ایستاده است فاصله دارند. 

2011394

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای درباره شرایط این تیم اظهار داشت: «داشتن تجربه حضور در کورس قهرمانی می‌تواند کمک بزرگی برای عبور از خط پایان به شما کند اما مشخصا آرسنال و منچسترسیتی هم این تجربه را از حضور در کورس قهرمانی فصل گذشته دارند. 

من فکر می‌کنم این مسئله که کلوپ قرار است در پایان فصل از لیگ برود تاثیر زیادی روی این کورس قهرمانی گذاشته است. این ترس وجود دارد که ماه می شروع شود و هنوز همه چیز نزدیک به هم باشد و در این صورت استرس این که شرایط چطور خواهد شد بیشتر می‌شود.»

دیدگاه‌ها