کد خبر : 2014897 | 28 فروردين 1403 ساعت 15:28 | 49.5K بازدید | 92 دیدگاه

جریمه 500 میلیونی هاشمی‌نسب

مهدی هاشمی نسب با جریمه 500 میلیون ریالی مواجه شد.

جریمه 500 میلیونی هاشمی‌نسب

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار استقلال و آلومینیوم بود که مربی آبی‌ها در میکسدزون استادیوم امام خمینی (ره) اراک مقابل میکروفن خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود. هاشمی نسب در این مصاحبه، صحبت‌های تندی را به زبان آورد که برای او گران تمام شد.

دستیار نکونام به خبرنگاران گفته بود: در این ۲۴ ساعت من چیزهایی شنیدم که باورش سخت است، آقا جان نمی‌خواهند که تیم استقلال قهرمان شود.

او در پاسخ به این سوال که چه کسی نمی‌خواهد این تیم قهرمان شود، گفت: نمی‌گذارند آقا، نمی‌گذارند! خودی و غیر خودی نمی‌گذارند. فقط خواستم به هواداران بگویم که ما الان برده‌ایم و صدر جدول هستیم که این حرف ‌ها را می‌زنیم ولی بالاخره با یک چیزهایی نمی‌توانیم بجنگیم.

حالا نیز سایت فدراسیون از جریمه 50 میلیون تومانی مهدی هاشمی نسب خبر داده است تا صحبت‌های دستیار نکونام برای او با هزینه میلیونی همراه شود.

در این رأی آمده است:
کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت 7 روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

دیدگاه‌ها