کد خبر : 2014933 | 28 فروردين 1403 ساعت 18:12 | 21.5K بازدید | 38 دیدگاه

مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید

رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه مذاکرات خود را برای حفظ اوسمار آغاز کرده است.

مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف تصور عمده هواداران پرسپولیس که نگاه مثبتی به اوسمار ویرا و استخدام او نداشتند، این سرمربی برزیلی توانسته نتایج خوبی را با پرسپولیس در نیم فصل دوم کسب کند و این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی در کنار استقلال قرار بدهد.

نمایش تهاجمی و نتایج درخشان ویرا با پرسپولیس موجی از تمجید و طرفداری هواداران پرسپولیس نسبت به او را برانگیخته و باعث شده تا حتی بسیاری برای فصل آینده نیز روی او حساب باز کنند.

در این بین رضا درویش که با وجود انتقاد هواداران پرسپولیس، اوسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، همچنان اعتماد ویژه‌ای به سرمربی برزیلی دارد و حتی می‌گوید که مذاکرات برای حفظ او را آغاز کرده است.

او درباره نشستی که در روزهای گذشته با اوسمار داشت، می‌گوید: پیرامون ادامه همکاری با ایشان صحبت کردیم. درباره روند بازی‌های تیم هم صحبت کردند که برنامه‌هایشان تا پایان فصل چیست. ضمن اینکه گفتیم برای فصل آینده هم برنامه‌شان را بدهند.

البته بسیاری از ناظران حوزه خبری پرسپولیس تصور می‌کنند که شاید تمدید یا عدم تمدید قرارداد اوسمار بستگی شدید به نتایج او در لیگ برتر و جام حذفی دارد و حتی شاید یک قهرمانی او را در تیم نگه دارد.

دیدگاه‌ها