کد خبر : 2014938 | 28 فروردين 1403 ساعت 18:25 | 41.5K بازدید | 12 دیدگاه

دبی و بارندگی سنگینی که ادامه دارد

باشگاه سعید عزت‌اللهی را سیل برد! (عکس)

سیل شدید در دبی باعث تعطیلی تمرین تیم سعید عزت‌اللهی شده است.

باشگاه سعید عزت‌اللهی را سیل برد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انتشار تصاویری از بارندگی شدید در امارات متحده عربی و خبر لغو بازی تیم‌های العین و الهلال در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موجی از واکنش‌ها را در پی داشته است، اما این سیل محدود به شهر العین نیست و حتی به منطقه توریستی دبی هم کشیده شده است.

سیل در دبی از آن جهت اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند که به یاد می‌آوریم سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی ایران نیز در این شهر زندگی می‌کند و فوتبال خود را با تیم شباب الاهلی دبی ادامه می‌دهد.

خبرنگار ما همچنین به تصاویری دسترسی پیدا کرده که نشان می‌دهد در مقابل باشگاه شباب الاهلی که محل تمرینات این تیم نیز هست، آب‌گرفتگی شدیدی به وجود آمده که شرایط ادامه کار این تیم را کاملا مختل کرده است.

ویدئو: 330167

در این تصویر در حالی که امکان تردد خودرو وجود ندارد، چیزی بیشتر از یک متر آب در سطح زمین دیده می‌شود و تنها چند پسربچه نوجوان با کنجکاوی در حال تلاش برای ورود به باشگاه تیم محبوب خود هستند.

همچنین مطلع شدیم که تمرینات تیم سرخپوش امارتی نیز تعطیل و به بازیکنان این تیم توصیه شده که فعلا در خانه بمانند و حتی برای خرید و تفریح نیز بیرون نروند، چون به نظر شرایط خطرناکی در معابر وجود دارد.

2011495

تمام بازی‌های فوتبال در امارات، از بزرگسالان تا پایه نیز به تعطیلی کشیده شده تا تمام نیروی کشور برای رفع و رجوع این موضوع بسیج شوند.

اگرچه اعلام شده بازی تیم‌های العین و الهلال فردا برگزار خواهد شد اما برای بازی شباب الاهلی و النصر امارات همه چیز منوط به بهبود شرایط است، خصوصا اینکه اعضای تیم تمرین خود را نداشته‌اند و در چنین شرایطی شاید برگزاری بازی هم چندان عاقلانه نباشد.

دیدگاه‌ها