کد خبر : 2014946 | 28 فروردين 1403 ساعت 18:57 | 15.6K بازدید | 8 دیدگاه

در پاسخ به احتمال خریداری استقلال توسط هولدینگ خلیج فارس

اولیایی: نمی‌توانم اطلاعات بدهم!

اولیایی اعلام کرد که در تلاش هستند بستر اقتصادی باشگاه استقلال به خوبی پیش برود.

اولیایی: نمی‌توانم اطلاعات بدهم!

به گزارش "ورزش سه"، کاظم اولیایی در گفتگویی که با خبرنگار "ورزش سه" داشت شرایط پیشرفت مذاکرات این باشگاه با هولدینگ خلیج فارس را شرح داد و با توجه به اینکه نمی‌توانست اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار دهد اما توضیحاتی را در این زمینه بیان کرد.

کاظم اولیایی نسبت به روند مذاکرات استقلال و هولدینگ خلیج فارس گفت: تلاش‌هایی دارد صورت می‌گیرد تا به واقعیت بپیوندد، مذاکراتی در حال انجام است حالا شدن یا نشدنش نیاز به زمان دارد، همان‌طور که بانک‌ها برای پرسپولیس اقدام کردند، برای هولدینگ خلیج فارس هم تلاش می‌شود و امیدوارم شرایطش فراهم شود.

اولیایی نسبت به اینکه مذاکرات به شکل جدی پیش‌ می‌رود گفت: جدی بودنش را شما عنوان کردید، اما تلاش‌هایی دارد شکل می‌گیرد اما بیشتر از این نمی‌توانم صحبت کنم و اطلاعاتی بدهم.

اولیایی در واکنش به سوال خبرنگار ورزش سه که آیا جلسه‌ای برگزار شده عنوان کرد: اینکه باشگاه‌های ما بستر اقتصادی پیدا کنند کار درستی است، مخالفت‌ها و موافقت‌ها کار را خراب بکند به ضرر ورزش است، دنبال این هستیم که این دو باشگاه آخر عاقبت به خیر شوند، چاره‌ای نداریم و باید این باشگاه‌ها سر و سامان بگیرند، تلاش‌های همه‌جانبه‌ای در حال صورت گرفتن است.

اولیایی در پاسخ به اینکه موانعی وجود دارد گفت: باید موانع برطرف شود و ریل‌گذاری صحیحی برای این دو باشگاه انجام شود و اتفاقات مثبتی برای آنها رقم بخورد.

دیدگاه‌ها